https://www.wijnvoordeel.nl/specials.php?sort=p_up&refID=7050&dc=1&gclid=CIf6kNXjm78CFWPItAodWhEAzg via deze link niet als het goed is
Ik heb er via een andere site gebruik van gemaakt, 3 witte en 3 rode wijnen waaronder 1 witte wijn die veel prijzen heeft gewonnen. Mijn vriend vond de eerste fles die we open maakten lekker.
Hier ook een glas wijn bij het eten (afgestemd op soort eten) en in het weekend meestal nog eentje later op de avond (dan meestal een bubbel of zoete). Wijnkoelkast is nu bomvol met deze actie
Had ik van de week ook. Ik gebruikte toen niet de link uit dit topic. Doosjes worden vandaag bezorgd. Heb 4 dozen besteld En dat terwijl ik geen druppel drink op dit moment
Zou de actie afgelopen zijn? Als ik via de laatste link allsafe intoets zegt hij dat deze code niet meer gebruikt kan worden. Gelukkig had ik gister een doosje witte wijn besteld. Had graag nog een doosje rode wijn besteld.
Weet iemand of je een rekening krijgt per post of mail met achteraf betalen? ik heb de dozen namelijk wel maar geen factuur..
Zaterdag 3 dozen besteld en vandaag (dinsdag) al 2 binnen. De andere doos is vertraagd, maar daar krijg je een email van dan of je kan het op de site zien dat de uitlevering van een bepaalde wijn later is. Echt een stunt!
@ Wendy339, je moet toch vooraf betalen met ideal, ten minste dat heb ik gedaan op de doos zat alleen een etiket met je naam etc in de mail die je kreeg als bevestiging kun je als ware als de rekening beschouwen
normaal gesproken per post. Wij bestellen er al jaren en hebben nu ook maar flink ingeslagen...10 dozen in totaal besteld Geef toevallig een feestje vrijdag dus dat kwam goed uit en daarna is er nog wel ruimte in de schuur
Ik werd vorige week via fb geattendeerd op deze actie en heb toen ook een doos witte wijn besteld. Omdat ik de actie niet helemaal vertrouwde gekozen voor achteraf betalen Maar donderdag besteld en vandaag al binnen gekregen. Nu wilde ik vanmiddag weer wat bestellen maar de code werkte niet meer en ik moest verzendkosten betalen. Zie ik toevallig dit topic voorbij komen met andere codes en toch maar eens op de site gekeken. Nu weer een doos met 6 canei besteld voor 2,97 euro zonder verzendkosten. Alleen had ik nu niet de optie om achteraf te betalen maar we gaan er maar van uit dat ook deze bestelling gewoon word geleverd.
Nou bedankt voor de tip. Vandaag is de eerste doos binnengekomen en als het goed is morgen nog 2. Ook meteen maar een nieuwe bestelling geplaatst met korting. De canei voor 2,74 per 6 flessen inclusief verzenden en een doosje rood erbij. We hebben het net uitgerekend en hebben voor 32 flessen wijn 27 euro betaald ipv 227 euro. Mooie korting lijkt me . De eerste fles is al leeg en was heerlijk.