Ik heb al 4 jaar de nieuwjaarsduik gedaan en al klinkt het misschien gestoord ik vind het heerlijk. vooral de drank erachteraan Helaas moet ik hem dit jaar overslaan maar wie doet hem wel dit jaar of heeft hem al wel eens gedaan : :
Nou wij zitten er wel aan te denken om dat te gaan doen... Roepen het al jaren maar elke keer komt er wat tussen... Waarschijnlijk gaan we deze keer wel echt!
Wist je dat (ik weet het klinkt raar) je het gewoon mega heet krijgt als je eruit komt. je loopt dan gewoon de rest van de dag in een t-shirt omdat andershet zweet je uitbreek.
brrrrrrr ik heb 2 jaar geleden mee gedaan en krijg het nu nog koud als ik er aan denk.. ik doe niet meer mee hihi
Met mijn griephoofd lees ik dit berichtje...ik had al rillingen maar nu is het helemaal vreselijk! VRESELIJK...dat mensen hier het lef voor hebben...voel me dan zo'n watje
Whaha ik vond het al ijskoud toen ik afgelope zomer(was niet zo heel warm meer buiten) met kleren aan een "oudejaarsduik" nam, was voor men verjaardag met men beste vriendin, een weekend daarna bijna 40 graden koorts gehad, dus mij niet gezien
heb het 1 keer gedaan met mijn collega's paar dagen erna verzorgings huis in rep en roer want haast al het personeel was ziek ikke dus nooit meer hihihi
Laat mij maar lekker met een warme chocomel aanmoedigen vanaf de kant. Ben ik veeeeel beter in Maare heb respect voor de meiden die het wel doen! Suc6 maar weer dit jaar Knufje daantje
Nou , van me lang zal ze levens dagen niet Ben toch al zo een koukleum hahahahaha . Mij te koud dus , heb liever een saunatje of zo Groetjes Joyce