Dames! Ik weet even niet waar ik voor moet gaan. Tijdens mijn 20e zwangerschapsweek gaan wij op vakantie naar Spanje. Wat is nou mooi om op die termijn te dragen op het strand of voor het zwemmen? Normale bikini? (Zwangerschaps)tankini? Badpakken vind ik bloedvervelend als je naar het toilet moet ofzo, haha. Iemand misschien tips, voorbeelden.. kom maar op
Ik heb deze! https://www.zalando.nl/cache-coeur-tankini-with-fixed-pads-badpak-multicolor-cz089h009-t11.html
Bij mij zie je rond de 20 weken nog niet zoveel, dus ik zou gewoon een normale bikini doen. Als ik nu kijk naar mijn lichaam, zou ik ook een normale bikini dragen.. dus maakt niet zoveel verschil haha.
Ik heb tijdens de zwangerschappen gewoon mijn bikini gedragen. Ik draag ook de hele zwangerschap mijn gewone ondergoed.
Inderdaad een normale bikini en normaal ondergoed. En in de 2e zwangerschap ook meer gekeken voor gewone kleding waar ik zwanger en daarna in pas. Ipv allemaal positiekleding.
Hier zijn mijn borsten inmiddels cup G, dus een gewone bikini is geen porum. Dan hangen ze op mijn navel. Daarnaast een buik vol strepen. Dus hier gaat de boel zeker in badpak.