Wel opvallend dat de meeste meiden hier kiezen voor de Zwitsal billendoekjes. Terwijl de cremes van Zwitsal juist niet geliefd zijn i.v.m. uitslag e.d. Maar gebruiken jullie de reguliere Zwitsal doekjes of die nieuwe Zwitsal hypo-allergeen doekjes? Ik heb namelijk 1 pak van die Zwitsal hypo-allergeen gekocht. (de pampers sensitive doekjes liggen in ieder geval al op het toilet, bestemd als vochtig toiletpapier. Die dingen ruiken trouwens helemaal niet lekker, maar het is ook parfumvrij)
Meestal gebruiken wij de Pampers sensitive doekjes. Ik vind het vaak wel meevallen met de nattigheid. Kreeg laatst ook van iemand een paar pakken Niveadoekjes, die waren ook wel best. Huggies zijn echt waardeloos, kletsnat en je trekt ze aan gort. In het supermarktpakket zaten die van Bumblies, ik weet niet wat viezer ruikt, poep of die doekjes met hun zurige lucht.
Hier lange tijd Zwitsal gehad, maar bij luieruitslag branden die heel erg op Joey's billen. Nu hebben we Pampers doekjes (sensitive, ruiken niet en zonder alcohol/parfum wat een must is in de kiezentijd) en als die op zijn liggen er Etos sensitive klaar.
Voor Naomi gebruik ik: kruidvat billendoekjes. Of c1000 billendoekjes of die van de Aldi. Maar meestal kruidvat. Qua luiers ben ik tevreden over die van de c1000. Bij pampers krijgt ze enorme luieruitslag, huggies en die van de kruidvat lekt ze erg snel door.. En die van de c1000 nooit problemen mee..
Hier de billendoekjes van de Lidl (sensitive versie) en de snoetenpoetsers van de Action (heeel goedkoop en goed, zelfs vlekken in kleding krijg je ermee weg!). (Luiers trouwens ook van de Lidl, maar die hebben ze niet in de kleinste maat...weet niet meer wat we als kleinste maat gebruikten...)
Ik vind de doekjes van de etos ook het prettigste in gebruik.... Heb nu de pampersdoekjes maar die zijn heel nat inderdaad... Nouja ik heb nog een paar pakken dus die moeten eerst op. Koop ze niet meer....
Fijn om hier ook recensies te lezen hihi! Ik ben nu zwanger van de eerste, maar mijn schoonzusje heeft al 2 kindjes van 5 en 3 jaar oud en daar heb ik al menig luiertje van mogen verschonen Heb dan ook een hele tijd op vrijdag opgepast elke week.. en zij had eigenlijk altijd luiers van de lidl, vond ze wel goed alleen het was altijd wel veel luier aan van die kleine billekes, en vond ook dat als ze een grote plas hadden gedaan dat die luiertjes gelijk zo 'opzwollen' snappie? Doekjes kwamen altijd (zowel gezichtje als billetjes) van de lidl of aldi. Nu om mee te beginnen hebben we een groot pak pampers gekocht en kruidvat eigen merk doekjes (voor zowel gezichtje als billetjes te gebruiken). Wilde graag die blauwe doos waar je de pakjes in kan doen zegmaar, en die hadden ze alleen 'normaal' , maar heb ook een pak sensitive meegenomen. Even uitproberen straks welke fijner zijn. Maar pampers doekjes bespaar ik mezelf dan maar als ik het hier zo lees Groetjes Mo
Ik gebruik Pampers Sensitive doekjes en ik vind ze superfijn. Juist omdat ze wat natter zijn. Zo zie je maar, smaken verschillen...
Ik vind de pampers doekjes vreselijk en dan voornamelijk de sensitive. Mijn vingers gaan daar helemaal naar van aanvoelen. Ik vind huggies doekjes erg fijn aanvoelen. De etos en zwitsal zijn ok
Ik gebruik de luierdoekjes van de Bumblies, ze zijn te koop bij de "Dirx", maar ik koop ze meestal per doos bij de Sligro (Groothandel). Er zitten dan 16 verpakkingen van 72 doekjes in een doos, en de prijs is rond de 14,00 euro. Heb altijd de luiers van de pampers, maar wil toch binnenkort ook een keer die van de bumblies proberen. Wie weet! Groetjes Maaike
bumblies gebruiken we op mijn werk ik zelf ga voor etos of natusan, zwitsel ken ik niet en huggies vind ik vreselijk terwijl ik altijd huggies luiers heb!
Ik gebruik altijd die van Kruidvat. Het zijn de enige doekjes waar mijn zoon geen rode billetjes van krijgt!