Fijnste momenten van de dag

Discussie in 'De lounge' gestart door Mop81, 13 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.959
    15.002
    113
    De bak koffie als verder iedereen nog ligt te ronken. Ookal is dat dus takkevroeg, bonuspunten als de zon net opkomt en de lucht helemaal roze /rood kleurt.

Autorijden met een kraaiende R achterin.
    Kroelen met R en G

Mop81 vindt dit leuk.
  2. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    M'n allerfijnste momentje is als ik m'n kinderen op de schoolbus heb gezet en het 's ochtends nog lekker koel en een beetje schemerig is, om dan heerlijk met een grote mok koffie en een goed boek in de tuin te gaan zitten luisteren naar al het vogelgekwetter als de zon opkomt. Heerlijk!

Andere fijne momenten:
    - date night met m'n man, dan halen we altijd lekkere take-out (meestal iets dat de kids niet lusten) en drinken we lekkere cocktails op het terras buiten.

- Als m'n man op zakenreis is, mogen de kids bij mij in bed slapen. Voelt altijd zo gezellig en veilig om ze allebei slapend om me heen te hebben

-Als m'n meiden zeggen dat ze van me houden. Vooral de jongste is heel affectionate. Als ik haar op de bus zet is zij de enige die zich altijd even op het trapje omdraait en kusje blaast en zegt dat ze van me houdt.

Mop81 vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhhhh dat is simpel. Het hele vroege babyknuffelen in de ochtend als ik wakker word :o::D

Mop81 vindt dit leuk.
  4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Fijnste momenten van deze dag:
    - kinderen die in de ochtend zoet samen beneden speelden toen m’n man al weg was en ik nog even kon slapen
    - toen m’n man terug kwam en de oudste eens géén ruzie maakte “omdat de dynamiek weer is veranderd” :thumup:
    - dat ik gewoon overdag (!) iets voor mezelf kon doen (kleurboek)
    - dat de oudste wilde dat ik met hem ging spelen (en ik daar zowaar nog energie voor had ook) (hij wil bijna nooit spelen met mij)
    - dat ik de deur uit ging om de weekboodschappen te doen en de oudste zegt: ik wil mee :eek: (het is een kind die normaal met geen stók naar buiten te krijgen is en daarnaast véél liever bij z’n vader blijft, want ja: mij ziet ie al zoveel :rolleyes:)
    - dat datzelfde kind alvast een stukje vooruitloopt met drie grote shoppers :roflmao: (zie hierboven, plus dat áls ie al buiten komt, hij nooit wil wandelen :o:)
    Gelukkig ging ie net zo braaf mee de auto in ;)
    - z’n behulpzaamheid in de winkel
    - dat ik thuis even rustig de boodschappen in kon ruimen en ik af en toe even om het hoekje kon spieken en kon genieten van de aanblik van m’n man met de kinderen op de bank, kijkend naar een “Pah Patjoo” filmpje (ze kunnen Paw Patrol nogsteeds amper uitspreken :D) :)

Kortom: eindelijk weer eens een dag die overwegend meer positief dan negatief was! :thumup:

Mop81 en Leolove vinden dit leuk.
  5. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.395
    30.706
    113
    Vrouw
    Lekker @hummeltje5
    Hier ook een dag met fijne momenten

Vanmiddag met jongste naar kasteelpark Born. Zo heerlijk hem te zien genieten van zijn vaste routine daar. Eerst langs de schapen en herten en watervogels naar de geitjes en konijnen. Dan spelen. Dan een tosti eten. Daarna bovenlangs naar de kamelen. Door naar de roofvogels. Alle bordjes lezen. Een foto maken bij de pauwestaart. Nog een rondje door de vogelkooi, langs de lynxen en stekelvarken en daarna via de watervogels en papegaaien weer naar huis.

En nu mijn favorietste moment: kinderen boven (1 in slaap en 1 gamen) op de bank. Muziekje aan. Portje binnen handbereik.
    Vanavond gouwe ouwe avond. Allemaal lekkere 80's nummertjes via YouTube op de tv :D

hummeltje5 en Mop81 vinden dit leuk.
  6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.827
    18.545
    113
    Vrouw
    Soms heb ik dagen dan zit alles tegen, is alles me te veel en lijkt alles 10x zo vermoeiend dan normaal.... maar wanneer de kinderen dan onverwachts een knuffel komen geven, maakt dat alles wel goed ♡
    De jongste kan met momenten heerlijk tegen mij aan komen kroelen en de oudste zegt regelmatig: 'mama ik vind jou duizend oneindig lief'. Dat zijn toch wel de mooie momenten. Verder kijk ik altijd uit naar einde van de week, we blijven dan eten bij mijn schoonvader en dat is altijd zo gezellig!

(En ja zeker ben ik 's avonds ook blij wanneer de kinderen op bed liggen en de rust terug is, even een moment voor mezelf of voor ons samen.):D

hummeltje5 en Mop81 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina