Aangezien ik gisteren met Predictor (de gewone) licht positief testte maar later op het forum las dat deze niet zo betrouwbaar zijn, zou ik graag van jullie willen weten waarmee jullie de beste ervaringen hebben. Ik had ook nog een CB (niet de digi) opgeduikeld en die gaf ook heel licht positief. Beide keren een heel licht lijntje. Mag ik al blij zijn of kan ik nog beter een ander testje doen? Hoor het graag van jullie!
kruidvat 2 voor 5 euro !!!! En ik gebruik ook de midstream testen van sensitest met hartjesindicator ..Ik heb met beide nooit een valse test gehad ...
kv (2 voor 5 euro) zijn ook heel betrouwbaar die predictor zou ik nooit meer kopen als ik jou was. Lees hier echt de meest absurte verhalen over die ... testMaar geeft CB een breede streep zoals die hoort?
Die CB moet een plus worden, een vette horizontale streep en een lichte vertikale... Ik race zo maar naar de KV! Dank voor jullie tips!
Kruidvat 2 voor 5! Geen indrooglijntjes oid, dus streep is ook echt streep! En de cb met indicator, maar die is wel weer erg duur.. Dus voor mij met stip op 1 de KV 2 v 5 Knuf Sookie Ps, ben benieuwd naar je test!
Ik heb de clearbleu met conceptieindicator gehad, heel leuk maar dan moet ie wel werken. Bij mij gaf ie op het "moment supreme" een foutmelding, en dan baal je! Vanwege geen testresultaat en het weggegooide geld.
Ik had zaterdag heel lciht posi op die van predicitor en ook die van kruidvat.. en nu is het nega allemaal!!! Ben nog steeds niet ongi snap er niks van!! Met welke test kan je vroeg testen??
Oké, no more Predictor, dat is duidelijk en ook wel teleurstellend want eigenlijk hoop je gewoon zwanger te zijn, als is het streepje nog zo licht. Straks even naar de KV. @Leeuw89: vreemd! 3x posi en nu niks?
Hoihoi, Nou, onder het mom van "ik ben even pijnstillers halen" snel langs de KV gereden en die twee-voor-4,99-test gehaald en meteen maar een digi van CB meegenomen. De KV heeft al een goede klant aan mij de afgelopen maanden Kan ik het beste in de ochtend testen of maakt dat niet zo veel uit? Ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus en aangezien die onregelmatig is, weet ik ook niet of ik al op mijn NOD zit.. Verwarrend allemaal! De rest van de teststers: succes allemaal!
OP zich maakt het met de kv 2 v 5 niet uit of je ochtend middag of avond test, maar als ik zo naar je cyclus-lijst kijk.. zit je toch wel rond die 28dgn. Ik zou ff tot moorgenvroeg wachten, en als je het helemaal op kan houden, tot overmorgen.. Succes met testen! En laat je het ff weten? Knuf Sookie
Dank jullie voor de info! Sooki, ik ga proberen om niet direct bij thuiskomst te testen maar te wachten tot morgenochtend. Langer kan ik echt niet wachten denk ik.. Doe mijn best! Ik hou je hier op de hoogte! Thanks! En succes voor julle allen.
Natuuuuurlijk kon ik niet tot morgen wachten en kreeg ook met de KV een heel lichte streep. Ben ik gewoon nog te vroeg met testen dan? Of is het iets anders waardoor ik steeds zo'n lichte streep krijg?
Dan denk ik dat ik je vast heeel voorzichtig ga feliciteren. Maar, om gelijk partypooper te zijn, hou er rekening mee dat het nog altijd mis kan gaan met de innesteling. Je hebt natuurlijk wel vroeg getest, wat het lichte ook laat zien, je hebt nog niet heel veel hCG in je urine.. Test over een dag of drie nog eens, dan zal de streep donkerder zijn. Oja, en om het hoofdsponsorschap bij kv te beperken, elke dag testen heeft geen zin Geniet er vast een beetje van! Knuf Sookie
hcg duurt 24-72 uur voordat het verdubbelt , dus als je een lichte test hebt , kan hij er daarna niet gelijk vanaf knallen , hoe graag we dat ook willen ...