Hallo verloskundige, ik heb een vraagje. Ik heb deze menstruatie en ook de vorige menstruatie pijn bij het plassen. Na de menstruatie is het weer vanzelf overgegaan de vorige keer en dus heb ik er verder geen aandacht aan geschonken. Ik heb hier ook nooit eerder last van gehad. Nu heb ik er echter weer last van. (Heb in het verleden, denk ik nu aan, ook last gehad tijdens de menstruatie van de ontlasting. Nu niet meer). We zijn nu een jaar bezig om zwanger te raken en dit lukt dus niet. We zijn al bij de gyn geweest en bij mij is er bloed geprikt en mijn eisprong is vervolgd mbv echo. Dit was allemaal goed. Bij mijn vriend is er ook niks gevonden. Als ik ga zoeken op internet kom ik uit bij endometriose. Zou het kunnen zijn dat ik dit heb? Wat raad je aan om te doen? Alvast bedankt voor het antwoorden.
Hallo, Bij endometriose heb je veel klachten en veel pijn en niet alleen maar pijn bij het plassen bij de menstruatie. Laat eens controleren of je geen blaasontsteking hebt. Groetjes Ineke
Hoi Ineke, Bedankt voor je antwoord. Heb verder geen klachten alleen die pijn bij het plassen. Het was me opgevallen dat het idd alleen tijdens de menstruatie was. En dan ga je eens zoeken op internet. Ik weet dat het is gevaarlijk maar goed. Ga mijn urine idd morgen maar eens laten onderzoeken op een ontsteking. Heb er steeds meer last van en het wordt steeds pijnlijker. Bedankt in ieder geval. Groetjes Loontje