Fikse steken in mijn linker lies!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Soekie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Dag allemaal!

Vanochtend ben ik er doormiddel van een test achter komen dat ik 4 weekjes zwanger ben.
    Nu heb ik ong. 2 dagen fikse steken in mijn linker lies, een weet van gekkigheid niet hoe ik moet gaan zitten. Af en toe gooi ik mijn been maar omhoog of leg ik er druk op waardoor ik het even niet hoef te voelen. Het is een constante pijn en verdwijnt bijna niet.

Herkent iemand van jullie dit en zal het bij de eerste syptomen horen omdat ik nog maar heel pril zwanger ben?

Geniet van jullie zwangerschappen :)

Groetjes ik

2. fuJ

fuJ Actief lid

19 mrt 2010
    107
    0
    0
    Provincie Flevoland
    Hoi Soekie,
    Ik heb ook al vanaf het begin van mijn zwangerschap, eigenlijk al vanaf de eisprong steken in mijn zij (beide kanten). Maar deze steken zijn gewoon draaglijk. Ik verga absoluut niet van de pijn. De gynaecoloog zei dat het waarschijnlijk te maken heeft met het feit dat mijn baarmoeder plaats aan het maken is.
    Groetjes

3. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik heb in de eerste 4/6/7 weken van mijn zwangerschap ook regelmatig kramp en als ik hard hoest of nies dan ging ik wel even dubbel staan van de steek en tegen mij was ook gezecht dat dit te maken heeft met het op rekken van je baarmoeder

groetjes

4. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Dag dames,

Hartstikke bedankt voor jullie reacties, het heeft me in ieder geval gerust gesteld.
    Als maar weet dat het niks ernstigs is en er allemaal bij hoort dan geniet ik zelfs van de pijntjes. :p

Groetjes ik

5. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi,

In het begin had ik ook erg veel last van toch wel behoorlijk pijnlijke steken in mijn lies.Omdat dit mijn eerste zwangerschap is maakte ik me best zorgen maar volgens de verloskundige hoorde het er allemaal bij.
    Inmiddels ben ik bijna 28 weken zwanger :).

GEFELICITEERD met je zwangerschap en geniet ervan.

6. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Hoi Babyke,

Bedankt! :)

Wauw, echt fijn om te lezen hoor, begon me eigenlijk al zorgen te maken. Verder voel ik helemaal niets, ook geen krampen enz. Hopen dat het allemaal goed blijft gaan en een fijne zwangerschap tegemoet ga!

Jij ook heel veel geluk met je verdere zwangerschap!

Groetjes ik

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik had dat ook in de 4e week. Is innestelpijn.

8. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Innestel pijn? Maar dan heb je toch meer kramp en/of menstruatie pijn? dat voel ik dus allemaal niet, tis echt zeurende/stekende pijn in mijn linker lies.

groetjes ik

Deel Deze Pagina