Fikse teleurstelling

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Mirre, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Al weken verheugde ik me er enorm op:
    Vandaag zouden we om 14.00 uur bij BABYVISION in Delft een 4D echo hebben!
    Ruim 3,5 week geleden de afspraak al gemaakt omdat m'n vriend het qua werk enorm druk heeft en zo gepland dat hij net uit het buitenland terug was.
    Nu ik bijna 18 weken ben hoopte we het geslacht te horen te krijgen.
    Heb een enorm zware, verdrietige, zieke week achter me liggen en dit was echt ff iets om me helemaal op te verheugen.

Heel deze zaterdag erop afgestemd.
    We waren dan ook al vroeg (half 2) van de partij in Delft en vol spanning zittend in de wachtkamer.
    Plotseling komt er om 13.40 een ander stel binnen en gaat zitten....
    Ik denken (Uhhhh er is toch maar 1 kamer waar ze de echo's doen) dus ik vraag: Hoe laat hebben jullie een afspraak? Nou zegt de vrouw van het stel om 14.00 uur! Dus ik kijk m'n lief aan en vraag vervolgens..uhh en wanneer hebben jullie de afspraak gemaakt? Ze zei eergisteren/donderdag. Oh zeg ik wij al ruim 3 weken geleden.

Enfin, echoscopiste komt naar buiten om 13.45 en roept een naam Mevr....voor de geslachtsbepaling (van 15 min) maar deze mevrouw is niet aanwezig!
    Vervolgens roept ze het stel bij naam geeft te kennen dat die een afspr hebben om 14.00 uur!
    En wij dan!?
    Ja, zegt ze...u heeft de afspraak ZELF afgebeld! PARDON! :evil: :cry:
    Klopt totaal niet zegt ik...jawel zegt ze! U bent toch 18 weken...tja u vond het toch iets te vroeg en heeft nu een afspraak a.s. donderdag.
    Nou ja zeg! Kan helemaal niet dan kunnen we beiden niet omdat we werken.
    De vrouw van BABYVISION was totaal niet sociaal, meelevend of meedenkend ....begrijpt ze dan niet dat het een enorme teleurstelling is als je daar zit en plotsklaps wordt gez. dat je zelf (wat ik niet gedaan heb! Ben niet achtelijk!) afgez. hebt. Ohja zei ze...toch pas 18 weken tja dat is toch nog erg vroeg!
    Dat is toch niet haar zaak! Wie gaat de echo betalen WIJzelf toch,...niet zij.
    De klant is toch koning en daarnaast heb ik misschien wel een speciale reden dat we nu de echo wilde met 18 reden.
    Hoe het verderging.....NIET.
    Het was 13.45 (dus 15 VOOR de afspraak van het stel) en ze riep ze naar binnen en liet ons gewoon staan!

Ik ben totaal van de kaart samen met m'n vriend in de auto gestapt.
    Zo onbeschoft en A-sociaal nog nooit behandeld....om over de teleurstelling nog maar niet te spreken.
    Ze had op z'n minst kunnen kijken in die 15 min of er een oplossing was bijv. wanneer dan wel of evt die 15 min alleen ...nu...ivm de geslachtsbepaling.
    Nee niets.
    We stonden weer buiten.
    Frapant is wel dat de vrouw voor ons niet is komen opdagen dus we denken dat die afgebeld heeft en nu dus a.s. donderdag een afspr heeft staan op de tijd waar ze onze naam hebben gezet.

Moest dit verhaal even kwijt.
    En bij deze wil ik dan ook deze enorme negatieve ervaring met echobureau BABYVISION met jullie delen.
    Als je normaal en menselijk behandeld wilt worden (zoals iedereen dat wil) dan raadt ik een ieder aan om zeker niet voor dit bureau te kiezen!
    Fouten maken is menselijk, maar kom niet aan met dat ik zelf de afspraak heb afgez. om vervolgens 5 dagen later (op een tijdstip dat ik niet eens kan) wel de echo te laten plaatsvinden.

Liefs een verdrietige Mirre

p.s. Tips over een goed, sociaal, kundige echo-bureau zijn welkom!
    Ook hoor ik graag of jullie de mogelijkheid hebben gehad om op korte termijn een afspraak te maken , want het liefste hopen we aanstaande week ergens terecht te kunnen.

2. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Jeetje Mirre, wat een teleurstelling en wat een ontzettend slechte zaak zeg. Belachelijk gewoon.
    Ik weet niet of het voor jou in de buurt is, maar ik kan je babyview in Barendrecht aanraden. Wij hebben daar een pretecho laten doen en die vrouw was vreselijk aardig. Ik verstuurde op zondag via hun site een contactverzoekformulier en diezelfde avond belde ze al. Ik durf je niet te zeggen of je er op korte termijn terecht kan, maar zal vast wel mogelijk zijn, zeker als je uitlegt wat er gebeurd is.
    Succes meid en ik hoop dat je van de week alsnog een prachtig mooie echo zult krijgen.

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Oh Mirre wat een teleurstelling zeg!
    En idd de manier waarop jullie zijn afgepoeierd is ronduit belachelijk en onbeleefd.

Ik zou er echt niet meer naar terug gaan.
    Ik weet twee leuke adressen maar dat is in Purmerend.
    Als je wilt pb ik ze wel.

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Even een vervolg>
    M'n vriend heeft nogmaals net naar BABYVISION gebeld en waarsch nu met de eigenaar/bedrijfsleider gesproken.
    Hij vond het ook heel naar hoe het gegaan is en hoop ons tegemoed te komen en heeft nu aangeboden dat we maandagavond ALSNOG de echo hebben. Daar zijn we heel blij mee!
    Ik hoop dat nu alles alsnog op z'n pootjes terecht komt en vind het oke/netjes dat hij ons prob tegemoed te komen.
    Mijn bericht hier was vanuit pure emotie en onmacht en onbegrip, maar dat laatste is nu een beetje minder omdat ze nu meedenken en er een oplossing is gevonden.

Wat mij betr mag deze topic gesloten worden.
    Bedankt.

Mirre

Share This Page