Oh, ik vind het zo spannend, heb morgenmiddag de eerste echo, ben best zenuwachtig. Ik probeer echt heel positief te denken, maar toch denk ik steeds aan het senario dat er wordt gezegd; sorry mevrouw, maar we zien geen hartje kloppen.. Ik denk dat ik dan gek wordt! dus een beetje steun kan ik wel gebruiken
Nou meid, komt wel goed. Eerste echo is altijd spannend Echt heel erg veel kunnen ze dan nog niet zien, maar hopelijk wel een kloppend hartje voor je Heel veel suc6 morgen! Groetjes en liefs, Charissa
hoihoi ik wil je bij deze heel veel succes wensen en heb vertrouwen dat het goed komt wat meestal ook wel het geval is. laat je even weten hoe het is gegaan? hoelaat moet je? liefss
Bedankt voor jullie lieve reacties, Ik heb morgen om14.00 uur een afspraak en ik laat jullie weten of het goed is!
Succes morgen, hoop dat je wat ziet. Moet zelf nog 4 dagen wachten en ben dan 11 weken. Had zelf ook graag eerder iets willen zien, maar helaas veel plezier en niet schrikken als je nog niet veel ziet, dat kan.. Gr jenny
Je zal het wel niet meer zien voor je met goed nieuws (hoop ik ) terug komt, maar toch succes gewenst!
Hoi Dames, moest ff zoeken naar m'n verplaatste berichtje, maar de echo is goed verlopen! het vruchtje is 7 weken en 2 dagen en we konden een kloppend hartje zien! Echt geweldig!