Dit is wel hoopvol, kreeg de kriebels toen ik het las hier. Wij zijn ook 35 minuten onderweg en dan zonder files..... Best eng moet ik zeggen, ik moet ook zodra ik maar iets voel/denk oid meteen bellen, dat is dan wel weer een geruststelling.
ik mocht bij mijn dochterpas met 6 cm naar het kraamhotel. heb daar nog een uurtje of 4 er over gedaan en nog 45 minuutjes persen dus had bij haar alle tijd om te reizen moest dit nodig zijn bij zoontje ben ik ingeleidt (ivm gebroken vliezen van week 31) en zodra ze zeiden 6cm mocht ik eigenlijk meteen persen omdat na 2 goede weeen ik ineens 10 had en miijn persweeen even moest ophouden. als het zo was gegaan bij me dochter had ik ookin de auto bevalen of op de trap onderweg naar beneden (woon in een flat). tussen de 6cm en de geboorte zat nog geen 10 minuutjes soms kan het ineens heel snel gaan en vind zelf een half uur moeten rijden wel veel.
Wat een nachtmerrie zeg. En ook maar een wonder dat het goed gaat. Mijn bevallingen waren zonder ziekenhuis niet goed afgelopen!
Hihihi doet me denken aan die afleveringen i didnt know i was pregnant! Was ook een vrouw bij het stoplicht bevallen en het stond oo tape!
wow, stel dat het bij mn jongste was...in totaal maar 2 uur weeen...waarvan toen ik in het zh aakwam nog maar 1/1,5 uur weeen had..daarna 6 min geperst...oh my gosh...lijkt me toch echt een hel!!!