Het grote frustratie topic.

Discussie in 'De lounge' gestart door Nynke, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dames hier is hij dan. Iedereen mag hier zijn/haar frustratie's uiten maar niet persoonlijk op de man/vrouw gaan spelen.

Veel plezier hier.:D

2. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Frustratie: dat mijn huis een zooi is, en ik me er niet toe kan zetten het op te ruimen!

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou ik wil mn frustratie hier wel kwijt aangezien we toch al offtopic gaan :D

Ik ben moe Lees DOOD moe door het warme weer is het bij mij in huis 38 graden.. Ik slaap dus ook pas om 3 uur omdat het dan eindelijk is afgekoeld.. 1 na deel mijn wekker gaat om half 7!!

Zo das 1..
    Nu 2.

Ik word altijd in de ochtend ongestel ALTIJD en dan zit ik er dus totaal niet op te wachten!!!

Nu vandaag of nouja eigenlijk gister hoopte ik eindelijk dat het kwam zodat ik dat vervelende ziekenhuis kan bellen voor mn operatie.. Ben ik nog niet ongesteld :(

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    nee he Jeem.........mag duren zo...grrrr

Nou en hier: frustraties alom...teveel om op te noemen...

*wil de woorden afzeiken en dom lullen er ff ingooien, gewoon omdat het kan!* :p

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Mijn frustratie is dat ik nog steeds mijn geld van vorige maand niet heb gehad van mijn vraagouder :x

En dat ik rugpijn heb.

En dat ik ongesteldheidsbuikpijn heb (al een aantal dagen) en het maar niet word.

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Vervelend Jeem, ik hoop dat je snel ongesteld wordt (ja of juist niet???)

Hier frustraties om mijn schoonmoeder, omdat ik me de laatste tijd ontzettend aan haar erger om haar idiote uitspraken:
    Dat als mijn kindje er is ik hem/haar niet naar mijn eigen ouders mag brengen, maar alleen naar haar want zij heeft alles al (box enz)
    Dat het niet erg is als mijn vriend een ongeluk krijgt, want dan krijgen zij het huis en ik dus niet (we gaan binnenkort pas een samenlevingscontract e.d tekenen)
    Maar dat er in dat geval wel een deal gemaakt kan worden: namelijk dat zij mijn kind krijgt, en ik het huis mag houden.

Nou werkelijk waar, ik heb er gewoon nachtmerries van! Zijn toch geen grappen?! HEb het met mijn vriend besproken, en de volgende keer als er weer zoiets gezegd wordt, gaan we ERG kwaad worden. Ik trap het mens de keet uit hier. Grrrrom.

Liefs

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @jeem: is er een kans dat je zwanger bent? Zo niet dan hoop ik dat je ongi heel snel gaat komen. Ziekenhuis is niet leuk maar alles voor een Jeembeeb.

@mamakitty: gooit de woorden er maar uit.:D

@Skatje: jij ook nog geen ongi? Stom van het geld van je vraagouder zeg.

Mijn grootste frustratie van het moment zijn mijn pms klachten. Laat die ongi NU maar komen zeg!!:x

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Het kan ja..

Maar ga er niet van uit...

9. Chai

Chai Niet meer actief

Frustratie over:
    - Mijn slechte slapen door het warme weer, zo benauwd...
    - Over mijn hond die tegen de stoelpoot blijft plassen.
    - Hoop werk te doen maar geen zin, haha. :D

10. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    :x:x:x Ik ben sinds gistermiddag ZWAAR (en eigenlijk gewoon nog meer) gefrustreerd over mijn schoonmoeder omdat ze de haren van mijn dochter ongevraagd heeft geknipt en nu heeft ze een ontzettend stomme pony :x:x:x:x:x

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wow...ik zou ook pissed zijn!
    Gewoon terug knippen...haar haar kan vast ook wel een stukkie korter!

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Mijn frustratie:
    Gisteravond om 23uur zag ik ineens een grote mot in de slaapkamer vliegen.
    Ik gillen want ben doodsbang voor die beesten en hij vloog recht op me af!
    Dus snel naar beneden de elektrische vliegenmepper gepakt en dat beest dood gemaakt.
    Maar door me angst had ik zoveel adrenaline in me lijf...dat ik tot 4 uur s'nachts wakker ben geweest.
    En Valerie was natuurlijk om half 7 weer wakker....dus ben nu doodmoe.

13. Chai

Chai Niet meer actief

Oelala.... dat is wel een brutale actie ja van die schoonmoeder.:(

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou als mijn schoonmoeder dat had gedaan....

Die had ik kaal geschoren in dr slaap!

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    irritante kut belastingdienst! Laten ze gewoon duidelijk zijn!!

16. tulip

tulip Niet meer actief

ow chantal, wat erg!! wat heb je gezegd??

jeem, stiekem hoop ik toch voor je.;)

Mijn frustratie gaat over mijn collega van 54 die alles beter weet en denkt dat ze alles mag zeggen omdat ze ouder is en mij een dom wicht vindt volgens mij.

17. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    owkee, ikkuh ook dan.... dat het hier op zp een miepenboel begint te worden, je moet alleen klakkeloos meelullen en heel erg lief zijn. als je een andere mening hebt of een duidelijke dan wordt dat niet gewaardeerd. en dan heb ik het niet over schelden ofzo. maar gewoon een duidelijke mening die afwijkt van het meelullen met de grote hoop, voor de lieve vrede. ik wordt daar zo simpel van. vragen ze om je mening maar mag je die dus vervolgens eigenlijk niet geven. ja ik ben soms wat recht doorzee,ik kan niet tegen om de brij heendraaien en ik bedoel het echt goed. dus nu zeg ik soms maar niks meer.

18. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    en ik ben moe en heb het warm.

19. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik heb het warm, ik verveel me en ben moe en chagrijnig.

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wow, als mijn (s)moeder mijn dochters haar zou knippen zonder mij te vragen zou ik echt zwaaaaaar pissig zijn! En dat is zacht uitgedrukt..;)

Mijn frustratie: de buren!! Die tokkies hebben steeds net de tv/radio te hard, hun kinderen maken vreselijk veel lawaai en hun 3 hondjes blaffen aan een stuk door in de tuin.. En het leuke is dat dit tot een uur of 1 's nachts zo doorgaat:x Vorig jaar al gesprek met ze gehad, uitgedraaid op ruzie, ze trekken zich er niks van aan.
    Gister in het zh geweest omdat de bevalling misschien zou beginnen, was niet zo maar ik helemaal kapot om 23.30u weer thuis. Maar denk maar niet dat ik kan slapen met die lui naast ons. We grenzen met onze slaapkamer aan hun tuin dus ik moet de ramen sluiten met deze hitte omdat ik anders wakker gehouden wordt door hun..
    Ik wil verhuizen..

Deel Deze Pagina