filet amercain

Discussion in 'Zwangerschap' started by Meliske, Oct 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Misschien is die vegetarische filet ook wel erg lekker... iig de moeite waard om het te proberen :D

2. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Daar sluit ik me ook bij aan!

3. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ja idd die vegetarische filet ga ik morgen denk ik maar is halen, wie weet is het bijna net zo lekker, en anders laat ik me vriend meteen na de bevalling naar de winkel vliegen voor een kilo filet american en heeeeeel veel afbakbroodjes ;)

4. Angelina

Angelina Niet meer actief

Hij is lekker inderdaad, ik heb m van de week gekocht en gegeten

Angelina

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Bij de appie heijn,

Voordeel verpakkingen filet!
    Komen ze nu pas mee! Net nu ik t niet meer mag,
    Ik ga zo ook ff kijken voor de vegetarische filet.

Gewoon bij de appie?

6. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Kan je die vegatarische filet overal krijgen? Want dit vind ik toch wel een super alternatief (als het tenminste lekker is).

Ik heb gisteren weer biefstuk van de gourmetplaat op, lekker dun gesneden dus heel snel al totaal niet rood meer. Beetje rood blijft lekkerder, maar dit is gezonder en het lijkt nog een beetje qua smaak, is alleen wat droger :)

Ik houd me eigenlijk heel goed aan de afspraken, maar filet roept idd wel veel harder, net als carpaccio. Hmmm maar ja, nog paar maandjes geduld :)

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik weet hoe sonde voeding smaakt. Tijdens mij oplijding verpleegkunde hebben we bij elkaar neussondes moeten inbrengen en hebben we met de hel klas 3 dagen lang sonde voeding ingespoten om ons n te leven als je het aan iemand geeft. Ik zag vaak dat de oude rotte in het vak de spuiten ergwoon heel hard inspoten nou nadat we die neussonde hebben gehad doe je dat echt niet meer haha wat krijg je daar buikpijn van.

8. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    af en toe eens een keer "zondigen"is echt geen ramp hoor...heb echt tijdens mijn beide zwangerschappen (niet vaak maar toch) een broodje filet gegeten hoor...geen filet van de appie-edah of weet ik veel welke nog meer voorverpakte filtet verkopen maar gewoon heerlijk verse filet wat net vers gemaakt was...wel direct opeten niet laten staan om eventuele bacteriën de kans geven zich te vermenigvuldigen, maar pff lekkel hoor zo af en toe...

en ook de vk zei dat dat helemaal niet erg was zolang je het niet elke dag eet en zeker geen langer houdbare filet...

maar goed dat is natuurlijk ieder voor zich...

enne sondevoeding brrr moet er niet aan denken zeg ;) maar zoals het er nu naar uitziet zou je het bijna wel denken nog ff en je mag helemaal niks meer.... ;)

9. Suske

Suske Actief lid

Sep 6, 2006
    386
    0
    0
    Ik heb de vorige keer wel filet gehad en brie en toen is het misgegaan. Ligt er waarschijnlijk niet aan, want brie mag eigelijk wel. Maar dit keer blijf ik uit de buurt van alles wat niet geheel vertrouwd is. En op dit mometn smaakt alles toch net iets anders.

Share This Page