Ik lees al een tijdje mee hier en heb nu zelf ook een vraagje Ik ben 27 weken zwanger en weet dat je geen filet americain mag maar mag je het wel als je het op een pistoletje smeert en dat samen in de oven doet? Zo eet ik het namelijk altijd voor ik zwanger was en als het goed is wordt dat dan genoeg verhit? Groetjes! Kittysocks
nee, t lijkt me als je t warm maakt je alleen nog maar meer kans hebt om ziek te worden (zwanger of niet zwanger)
Dankjewel voor de reacties, ga het maar inderdaad niet doen dan nog een paar maanden en dan mag het weer he hihi.
Boven de 60 graden verwarmen doodt bacteriën, maar dan moet de filet american in zijn geheel ook zo heet zijn. Eerlijk gezegd lijkt me dat helemaal niet lekker. Gewoon nog even wachten dus. Bij mijn eerste zwangerschap wilde ik het ook zo graag eten. Nu gelukkig geen last van
Oh ik heb het juist zo leren eten van mijn oma en dan een gekookt eitje en mayonaise hmm, het ziet er ook echt gebakken uit, bruin en zo dus ik dacht misschien is het wel gaar dan. Maar ik twijfel toch nog dus ik ga het lekker niet doen, des te meer geniet ik straks haha
Ahh nee... Niet over filet american beginnen.... Heb er zooooooo'n verschrikkelijke behoefte aan hahaha...