Indalen? Jullie mening

Discussion in 'Zwangerschap' started by sunshine92, Feb 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    2,227
    1
    36
    Hej dames , ik hoor nu van een paar vriendinnen dat ze mijn buik lager vinden hangen, ben vandaag 31 weken en ik zal de foto van vandaag en paar weken terug is toevoegen, maar enigste wat ik weet is dat de kleine vorigeweek in eens gedraaid was, maar ik ben benieuwt na jullie mening of jullie m'n buik ook lager vinden hangen zo ja komt dit door indalen of kan het ook zijn omdat de kleine gedraaid is?

Hier de foto van vandaag

Attached Files:

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    2,227
    1
    36
    #2 sunshine92, Feb 18, 2014
    Last edited: Feb 18, 2014
    En hier van paar weken terug 28 weken

Attached Files:

3. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Er lijkt in elk geval meer volume onderin te hangen. Ja je kleine kan al wat indalen, maar ook nog wel alle kanten op. Die van mij daait zich meerdere keren een slag in de rondte. Een keer voelde de vk dat zijn hoofdje al was ingedaald, maar nog niet vast zat. Ook dat was een moment opname, de volgende dag zat ie alweer volledig andersom, haha.

4. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    idd onderin wat meer buik, maar je kleine groeit natuurlijk ook nog en ligt niet steeds gelijk.
    De vk of gyn kan je precies vertellen of t indalen is ja of nee.

Bij de 2de bij mij daalde ze al rond de 33 weken wat in, is met 40.4 geboren

5. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

Jun 5, 2013
    230
    0
    0
    Bij mij hetzelfde :) als het je eerste kindje is was het volgens de verloskundige ideaal en heeft het niets te maken met eerder bevallen. Bij tweede enz kindje kon het zijn dat het pas tijdens de geboorte ging indalen,omdat de weg al eens gemaakt is zeg maar.

6. Inky85

Inky85 Bekend lid

Feb 3, 2014
    571
    3
    18
    Die van mij lag tot 31,5 weken in stuit, en is daarna met 32 week gedraaid en ingedaald. Toen zag mijn buik er wel opeens heel anders uit. Dus dat zou kunnen.

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    2,227
    1
    36
    Okee dankje dames volgende week woensdag heb ik weer een afspraak dus zal haar is vragen, het was mij zelf niet eens opgevallen tot ik de foto's ging vergelijken een erg grote buik heb ik nou ook weer niet veel mensen staan stom te kijken als ik zeg 31 weken te zijn, en ja het is de eerste alles is helemaal nieuw begin het steeds spannender te vinden maar meer de gedachte dat ik niet weet wt me te wachten staat, misselijkheid en pijntjes zijn hier nog niet na voren gekomen zoals bandenpijn,,

Share This Page