Hallo, Ik heb een vraagje. Tot vorige week weinig last van vocht vast houden in de hele zwangerschap. Vorige week begon me ring wat strak te zitten, maar dat heb ik altijd met warm weer. Nu viel me opeens op dat mijn rechter enkel heel dik is. M'n vinger afdruk blijft er heel goed in staan als ik er in druk. Maar mijn linker enkel is helemaal niet dik. Ook mijn vingerafdruk blijft daar niet in staan. Het is een behoorlijk verschil. Zijn er meer mensen die vocht vast houden in 1 been / enkel, en is dat ook normaal? Of hoor je gelijkmatig vocht vast te houden? (ik zit trouwens niet met de benen over elkaar, want dat wil niet meer).
ook ik houd vocht vast in mn rechterenkel. Links nergens last van. Bloeddruk is ook normaal. Weet bij god nie hoe het komt, denk aan mn overgewicht waardoor k mn voet overbelast.
Heb ik in mijn vorige zwangerschap ook gehad en deze zwangerschap trouwens ook.. ziet er fraai uit he haha Hier wisselt het trouwens, de ene keer is het links, de andere keer rechts.
Toevallig had ik dit van de week ook. Twijfelde nog of ik hier een topic zou openen, maar mijn man had me al gerustgesteld dat dat gewoon kan No worries
Ja echt waar?? ohh gelukkig.. Ik had de vraag ook op in een ander forum gezet.. Daar zeggen ze: meteen de VK bellen, want het kan trombose zijn, of misschien HELLP, je moet echt bellen. Ik dacht nee hé.. Ik heb nergens last van.. het doet ook geen zeer trouwens.. Vroeg me alleen af of het ergens op kan duiden, nou ja dus haha Bedankt meiden, ben weer wat geruster