Ik doe het sinds kort, en BEN VERSLAAFD! Vind het leuk om wat ervaringen te delen, met mede-postcrossers ! Voor degene die niet weten wat het is: www.postcrossing.com (weet trouwens niet of ik dat hier mag plaatsen.)
Ik heb het een maand of 7 gedaan, maar gestopt, vond het heel leuk maar mij te duur aan postzegels. soms wel 4 kaarten per week dus dan loopt het op en 1x per week vind ik niet leuk
Ik heb het lang gedaan maar op een gegeven moment mocht en kon ik veel kaarten versturen en dat werd een flinke kostenpost qua postzegels. Ik ben ermee gestopt.
Ik heb het ook een hele tijd gedaan. Laatste jaar ligt het echter stil. Vond het niet echt leuk meer, kreeg steeds meer kaarten zonder echt boeiende tekst, met bijvoorbeeld alleen 'greetings from *land*. Ik stuurde zelf elke keer hele verhalen, en als je dan zo'n saaie kaart terug krijgt is dat soms een beetje teleurstellend.
ja hier ook vooral de kosten van postzegels. en vaak een saaie kaart met weinig tekst. en als je dan zelf mooie kaarten verstuurd die echt aansluiten op de wensen van de ontvanger vind ik dat wel erg jammer Ik vind juist het leuke ervan dat er moeite gedaan word voor de ontvanger, dat je stuurt waarvan je denkt dat echt leuk gevonden word.
Ja, dat doe ik ook! Ben nog maar een beginner, dus nog niet zo heel veel verstuurd / ontvangen! Tot nu toe wel verhaaltjes ed! We wachten wel af. Jammer dat jullie gestopt zijn !
Heb het een jaar of vier, vijf gedaan. en inderdaad op een gegeven moment heb je de kaarten met "greetings from" wel gezien. Eentje maakte het zoo bont..... ik had drie accounts op een gegeven ogenblik en zij moest voor alle drie accounts een kaartje sturen... kreeg één!!!!!! :x kaart met drie codes er op en een korte verklaring dat ze geen drie kaarten ging versturen naar 1 adres en dat ze wel van me verwachtte dat ik ze alle drie zou registreren Ik ben op een gegeven ogenblik (denk drie of vier jaar terug) overgestapt op CCCC (postzegels versturen) komt bijna op het zelfde neer, maar je ontvangt veel postzegels en daar was het me bij postcrossing ook eigenlijk al wel om te doen.
Ja hier ook een postcrosser Eergjster heb ik een kaart mogen versturen naar NY City en nu ligt er 1 klaar om naar duitsland te gaan Ik koop elk jaar 200 postzegels in op de zaak dus dat is voor mij makkelijk en met een priority sticker erop gaat t net zo snel. Helaas worden hier in t dorp geen postcrossing postzegels meer verkocht Ik vind t geweldig om te doen. Nu krijg ik pas weer zelf een kaart als ik boven mn ontvangen aantal uitkom.
Heb het een hele tijd gedaan, was ook moderator op het forum daar maar de kosten liepen op en vond het ontvangen leuker dan het versturen dus toen langzaam aan gestopt ermee
Hebben / hadden jullie ook dat Duitsland er zo lang over doet? Je zou toch zeggen dat hij in het buurland snel aan moet komen?? Hier al 16 dagen onderweg, terwijl USA en UK al wel aangekomen zijn. Japan en China ook al lang onderweg!
Ik heb het gedaan, redelijk lang ook! Maar ik deed superveel moeite om een passend kaartje te zoeken en kreeg van die lelijke kaarten terug, man man man. Ben er toen maar mee gekapt.
Ik heb het ook een hele tijd gedaan, geweldig al die verschillende kaarten. Nu ben ik overgestapt naar snailmail en swappen. Net iets meer diepgang in de post.
Net voor me zwangerschap gestopt, 19maand geleden. Niet meer opgepakt. Is gewoon best veel geld steeds. En zo veel geld hebben we nu niet. Misschien dat ik het later weer op ga pakken.
Ik heb t ook n hele tijd gedaan maar idd ,het kost gewoon veel geld. Mocht op het laatst iets van 19 kaarten sturen .. ben gekke henkie niet
Ik doe ook aan postcrossing, geweldig! Ik stuur er af en toe een aantal, niet de hele tijd door. Soms ben ik actiever dan andere keren (nu weer wat actiever ). Ik heb nooit zo'n last dat ik lege kaarten krijg, heb wel een redelijk uitgebreid profiel en heb ook suggesties er op gezet voor als iemand niet weet wat te schrijven. Dat helpt wel. Waar ik trouwens niet tegen kan is als ik iemand een kaart moet sturen die alleen die en die kaarten wil... Maar verder helemaal te gek als ik weer nieuwe kaarten krijg.
Door dit topic heb ik mijn account weer op actief gezet.. Mijn eerste kaart gaat naar Duitsland.. Ik ben nu ruik 4 jaar actief en heb ook periodes dat ik niet actief ben.. Heb in totaal 23 kaarten verstuurd, dus dat valt mee..
Ik ben na een tijd overgestapt naar het forum en ook gaan swappen, taggen, dat soort dingen. Heel leuk, pakketjes krijgen! Maar er ging een hoop geld inzitten en ik kwam steeds vaker tegen dat ik er wel moeite voor deed, maar soms niets terug kreeg. Toen ben ik ermee gestopt.