Even van me afschrijven hoor... Ik ga morgen voor de tweede keer naar de bekkenfysio. Ik had na de eerste bevalling (bijna 2 uur persen en een kiwiverlossing) al een extreem laaghangende bekkenbodem, maar het leek toch goed te gaan na de bevalling van numero 2.. Helaas vorige maand toch veel klachten, meer dan ooit tevoren eigenlijk. Een week of 3 goed verkouden geweest met veel hoesten en ja hoor: een verzakking Volgens de huisarts is de blaas wat verzakt. Ik weet alleen dat de week voor mijn menstruatie de bekende 'bal'' naar buiten komt zetten en ik heb er echt last van als ik loop (zo ook nu..) Vorige week intake gehad en de fysio verwacht me weer en heel eind in vorm te kunnen krijgen, maar ze gaat morgen dus het inwendig onderzoek doen. En hoewel ik blij ben dat ik de stap gezet heb om te gaan.. man, man, wat zie ik er tegenop. Weer gedoe daar onder... (ik ben ook al bij de gyn onder controle ivm afwijkende uitstrijkjes en hpv virus, gelukkig de laatste jaren goed, maar toch steeds gedoe en stress) Ik hoop zo erg dat het gaat verbeteren, wij willen namelijk best graag nog een kindje.. Dus opereren is eigenlijk geen optie. Maar eigenlijk wil ik al dit gedoe allemaal niet, BAH!
He bah...ja dat is wel heel vervelend hoor. Nee eigenlijk wil je gewoon dat er niks is en je verder kunt gaan... Succes morgen...hoop dat je er daarna snel vanaf bent