Filet American mag het als je zwanger bent?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 25 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hihi ja Jennie schat je bent heel overduidelijk zwanger, gevoelig mensje :p

2. Niet meer actief

Natas het gaat er gewoon om dat ik een vraag stel meer niet, sorry maar weet nu wel dat ik dat niet meer hoef te doen. Ik wist dit dus niet daarom vraag ik het ook. Meer niet stop er mee

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik zit nu aan een broodje kattenbakvulling, jullie gaan me toch niet vertellen dat dat ook niet meer mag he?

Een paar posts terug had iemand een lijstje geplaatst met dingen die je beter niet kunt eten als je zwanger bent, daar stond ook rauwe kip tussen.
    Maar dat zou ik ook maar niet eten als je niet zwanger bent :p

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hahahaha, rauwe kip... hmmm, zo ie zo niet zo`n strak plan nee :)

Zijn genoeg sites waarop staat wat je wel en niet mag eten / drinken. Maargoed vragen staat vrij hoor Jennie!

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Beter een keer teveel gevraagd als een keer teveel gegeten!

6. Niet meer actief

Dank je wel zo kan het dus ook.
    jennie72 :D

7. Niet meer actief

Uh, ja dan zal mijn antwoord iedreen wel verbazen.
    Mijn gyn zei dat het gewoon mocht, rauwe vleeswaren ed. Alles is hier zo goed gekeurd in NL, dat er echt nergens iets kwalijks in zit.

Ik eet het overigens niet hoor.

8. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Hoewel.. rauwe kipfilet in de blender, en dan opdrinken is wel heel lekker!

sorry ik verpest allerlei topics... :oops:
    ik zal ophouden.

9. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0

Euhm, Frincandeau mag toch wel? Das toch gebraden?

Groetjes Leonie

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Noura was me voor, maar ik had dezelfde opmerking als ik eerlijk ben op m'n lippen :oops:

Maar goed, nu weet je het! Gewoon effe wat maanden geduld en je kunt er weer lekker van genieten ;)

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Maar natuurlijk mag jij dat wel, alleen wel eerst goed uitkoken hoor!
    Rauwe kattebakvulling is danweer niet gezond! :rolleyes:

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wel goed kauwen, anders komen er harde stukjes in de navelstreng :)

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    gewoon bij dat kippenvlees in de blender gooien!
    Hoef je ook niet te kauwen ;)

En als extraatje voor de smaak een scheutje Vodka.

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
  15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
  16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

haha, ik reageer omdat dit een forum is. je mag iets zo opnemen als je zelf wilt. geen probleem.
    maar je gaf zelf al aan dat je had gelezen dat het niet goed is. even googlen en je hebt je antwoord. dus volgende keer kan je beter even iets uit zoeken, voordat je risicos neemt. dat is mijn mening, en mischien komt het hard over, maar dat is hoe ik erover denk.

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    en ik bedoel het niet fel, maar soms lijkt het wat anders als je het schrijft. daarom moet je ook oppassen met emailen en discussies.... of dwaal ik nu af :)

18. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is rauw vlees dus het mag helaas niet was het maar waar dat het mocht ik verlang er zo naar :rolleyes:
    Maar je bent nog kort zwanger dus zo erg is het niet dat je het al gegeten hebt ik heb gedronken gerookt en van alles gegeten maar toen wist ik helaas nog niet dat ik zwanger was, maar met het kindje gaat gelukkig alles tot nu toe goed!

19. Niet meer actief

Hoi Noura ja die mening mag je hebben maar ik ook. Dus want het was maar een vraag meer niet. En nee ik neem geen risico,s jij doet net alsof ik niet uitkijk en bewust die risico,s neem. Zo van je zou beter moeten weten nou ik wist het dus niet anders vraag ik het niet. ;) of bgrijp ik je nu weer verkeerd dat zal dan wel maar ik had niet verwacht dat deze reacties zou krijgen en ja dat is hard ja en sorry ben het niet met je eens. Aslof ik dan onverandwoordlijk ben en die risico,s neem. Maar goed zal wel weer te fel zijn nu dus ja. Ik zal het wel verkeerd opvatten sorry daarvoor :rolleyes: jennie72

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nahjaaaa t zal wel totaal niet gewaardeerd worden dat ik me er mee bemoei maarja boeiuh, ik vind dat je wel lullig doet tegen Noura ze zegt dat helemaal niet joh, ik geloof dat je het een beetje verkeerd hebt gelezen, zoals ze zelf al aangaf soms komt iets botter over (ligt ook aan hoe je het zelf leest) via de computer.

Deel Deze Pagina