Ik heb wat filetlapjes liggen en vroeg mij af wat voor kruiden jullie gebruikten om ze mee te kruiden? Ik doe normaal gesproken griekse kruiden, maar wil eens wat anders.....
na veel surfen wordt het dit: Recept Filet Lapjes In Ketjapsaus op Smulweb.nl tijdens het "proeve" smaakten het al erg lekker, ben benieuwd.
je kan tegenwoordig ook van die zakjes kopen met een soort paneergoed, van Silvo volgens mij? dan haal je het filetlapje door wat ei en dan door het paneergoedje, heb je erg lekkere smaken van!
ik heb vd week een soort van bbq kruiden er op gedaan, kweet niet precies wat er allemaal in zat maar je kon het voor van alles gebruiken, was best lekker. anders doe ik ook vaak italiaanse kruiden, en ik ehb ook een potje waar zeezout gemengd zit met allemaal lekkere kruidjes (zo'n torentje met verschillende vakjes) daar zit dan bv knoflook,zongedroogde tomaat enzo in en ook zeezout met citroen knoflook en peper ook erg lekker.. ik doe altijd maar wat
Ik vind het ook altijd lastig maar meestal is het peper en zout. Laatst hadden we provencaalse kruiden gedaan, dat was ook lekker (moet je wel van tijm houden)