@GossipGirlxoxo nouuuuuuuu wat ben jij een knappe zeg!!! Ik had jou zo anders verwacht!! Sorry dat ik het zeg maar ik had een wat oudere vrouw verwacht met een dun, smal gezicht En kort koppie hahaha wat een verschil zeg!! Ik dacht dat ik een keer had gelezen dat je wat ouder bent maar blijkbaar heb ik je verward met iemand anders. Je lippen vind ik beide mooi! Ervoor en na de filler, je natuurlijke lip is ook mooi vol vind ik. By the way, ben jaloers op je wenkbrauwen Wat heb je daaraan laten doen?
Die potlood heb ik ook! Ga ik ook eens proberen met enkel lippenbalsem. Ik gebruik hem nu enkel met een lipstick van Mac.
Laat je dat verven doen of doe je dat zelf? Ik heb laatst voor het eerst hennabrows laten zetten, verven doet weinig bij mij. Was erg tevreden over de henna maar helaas blijft het anderhalve week zitten. Ik durf nog geen powder brows te laten zetten.
Ik word er helemaal verlegen van, maar dank je wel voor het compliment (en ga vooral door ) Weet niet wat je jong of oud vind maar ben 36 jaar. Misschien had je me ouder geschat omdat ik al een zoon van 12 heb. Had je zo een kort pittig kapsel type in gedachten bij me? Dat vind ik echt heel grappig om te Lezen. Eerlijk zeggen, had je een lelijk iemand in gedachten? En de wenkbrauwen, die laat ik eens in de 3 a 4 weken verven en epileren (met het touwtje) bij de Turkse kapsalon. Haar truc is eerst verven ook de donshaartjes en dan pas shapen/epileren zodat de wenkbrauwen mooi vol lijken/blijven. De meeste salons doen het juist andersom. En aangezien jij om de foto’s vroeg verwijder ik ze nu wel weer.
Ik laat het verven, henna blijft langer zitten (zeggen ze) maar ben bang dat dat te donker is voor mijn gezicht. Verven doe ik elke 3 a 4 weken niet omdat het qua kleur nodig is maar omdat epileren dan wel nodig is dus dan maar gelijk weer een vers verfje erover . Voor verven wenkbrauw plus wimpers, epileren wenkbrauwen en harsen bovenlip betaal ik per keer €12,50. Daar ga ik zelf niet voor experimenteren met verf. Het is toch je gezicht, als dat fout gaat loop je weken voor paal. Dat durf ik niet haha. Balen dat henna zo snel al weg is dat hoort langer te zitten dan verf. Durf jij het wel zelf? Anders kun je in de salon waar je het laat doen vragen of je daar de henna die ze daar gebruiken voor jouw wenkbrauwen mag kopen (met goede uitleg) en kun je het elke 2 weken zelf even doen. Als je wel voor powderbrows wilt gaan heb ik een heel goede salon voor je. Durf te zeggen dat ze een van de beste van Nederland is.
36 zou ik je echt niet geven! Zou eerder 30-32 denken. Haha nee ik had je niet lelijk ingeschat hoor maar meer een grijze muis haha met heel kort haar en een rokers type. Echt snap niet hoe mijn hoofd soms werkt en hoe ik erop kom. Mijn Turkse kapster doet het idd andersom! Zal haar volgende keer vragen of ze jouw volgorde wil doen. Lekker prijsje trouwens! Ik betaal €20 enkel voor epileren en verven wenkbrauw. Ik mis Amsterdam echt enorm voor de adresjes en prijzen. De hennabrows kun je zo donker maken als je zelf wil. Voordeel van de hennabrows is dat je de vorm veel voller kunt laten maken maar om elke 2 weken €45 neer te tellen vind ik te duur dus nu doe ik dat enkel als ik bijvoorbeeld op vakantie ga, dan heb ik er geen omkijken naar. De powderbrows had ik graag willen proberen maar omdat ik een moslima ben mag dat niet.
@GossipGirlxoxo heb je een naam en website van diegene die je wenkbrauwen toen pmu heeft gedaan? Ik heb powderbrows, ben weer toe aan een update maar ik ben misschien wel opzoek naar een nieuwe.
Ja, het is Artisticinc. Ze heeft nu ook mensen in dienst maar als je informeert dan moet je vragen naar Rochella.
Ik zal eens vragen naar de prijs van hennabrows bij "mijn" kapsalon. Wist niet dat het duurder was. Valt een keer te proberen. En weet je zeker dat die powderbrows niet mogen? Het is namelijk niet permanent zoals een tattoeage. Niet dat ik je kennis in twijfel trek omtrent het geloof. Maar ik twijfel omdat het dus geen echte tattoo is. Henna mag ook en dat vervaagd ook weer.
Op dat antwoord had ik idd ook gehoopt en bedankt voor het meedenken maar helaas is het niet toegestaan, verven mag wel gewoon ook met henna.
ja ik ook verdikkeme. altijd leuk maar ik ben altijd te laat haha. misschien wil je zo nog eventjes opnieuw erop voor ons zetten ?
@GossipGirlxoxo .... waar in Brabant gaan de Amsterdammers naartoe? Ik sjees altijd naar Rotterdam, daar doet een dermatoloog de hele mik, maar ik wil eens wat anders proberen. Hij kent te veel collega’s van mij en ik ben bang voor geroddel
Ik niet En @GossipGirlxoxo is prachtig, ik had ook niet anders verwacht! Ik moet zeggen dat ze er eigenlijk precies zo uit zag als ik had verwacht, alleen jonger. Ik zou haar inderdaad zo op 30 schatten denk ik.
Ik ben er altijd naar volle tevredenheid geholpen! Ik ben overgestapt omdat de behandelaar waar ik nu heen ga aan huis komt (vanaf x aantal personen).