erg geschrokken.

Discussie in 'De lounge' gestart door lykel, 11 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    rij ik gisteren uit cappele wil ik de de a16 richting dordt op dus ik netjes links rijden 70 kilometer wordt ik ingehaald door een vrachtwagen maar die moest ook naar dordt dus duwt hij zijn vrachtwagen voor de auto voor mij die vol in de remmen en ik ook ik heb nog nooit zo hard moeten remmen mijn auto slingerde ervan het scheelde nog maar zo ontzettend weinig met die auto voor mij en die auto's achter mij konden gelukkig ook nog maar net op tijd remmen. maar ik was zo geschrokken en niet eens vanwege mezelf meer omdat ik björn naast me had maar wat bezielen sommige vrachtwagenchaufeurs toch. ik heb de hele weg naar dordt zitten trillen zo geschrokken was ik. en ik had echt genoeg afstand let daar altijd op gelukkig maar anders had ik er boven op gezeten.

2. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Pff, ja dat is inderdaad schrikken zeg! Gelukkig is het goed afgelopen maar kan me voorstellen dat je de schrik er mooi in hebt...

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Tja die vrachtautos denderen gewoon door hoor, pas goed op! Gelukkig niks aan de hand behalve flinke schrik uiteraard.

4. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Het is echt een verschrikking, ik heb het ook al zo vaak meegemaakt dat ze gewoon die wagen in 1 keer omgooien ook al rij jij daar met je auto'tje.
    Ik probeer zo vaak mogelijk met mijn brommer naar mijn werk te gaan.
    Want ik vind autorijden niet zo leuk meer :evil:

5. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Jeetje, dat is inderdaad schrikken!
    Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen.

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    :( ikke niet helemaal begrijpen, maar misschien doet het er niet toe want de issue begrijp ik...die klote vrachtwagens!
    Je schrijft dat je op de A16 links reed met 70 km per uur... :confused: of begrijp ik het verkeerd? Want dan kan ik wel begrijpen dat ze je gaan inhalen (vrachtwagen of niet)..hihi

Gelukkig is alles goedgekomen!

Mirre

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Je haalt me de woorden uit de mond mirre.... dat vroeg ik me ook al af.

voor de rest zeg ik maar nix over vrachtauto's... word me vast hier niet in dank afgenomen

8. Niet meer actief

fijn dat het goed afgelopen is

.. alleen ehm.. mirre, ik deel je onbegrip! Iemand die 70-links op de A16 rijdt noem ik altijd eigenlijk een gevaar op de weg.. Bedoel je niet rechts? (wat evengoed gevaarlijk is)

9. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    ik schreef dat ik de A16 op wou gaan dus reed er nog niet het is daar een 2 baans weg van 80 km per uur. die aan het einde ( waar ik bijna was) een rottonde met stoplichten van 5 banen wordt 2 links naar dordt en ik sorteerde voor zoals normaal iedereen doet. omdat het daar ontzettend druk is.
    dus ik deed niks verkeerd.

10. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Oh ja, ik ken dat punt. Ik vind die rotonde trouwens ook een gevaarlijk punt! Toen ik net mijn rijbewijs had (heel lang geleden hoor) deed ik het daar echt in mijn broek... hihi.

XXAnna

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    grr maar weet je hoe die vrachtwagens denken? o ze remmen toch wel want ik ben groot genoeg! grr

en nu ff stiekum tussen door... mensen zijn ook dadelijkwerkelijk bang voor grote auto's!
    wij hebben thuis jeeps en die zijn allemaal verhoogd en uitgebouwd ed...
    nou na dat ik me rijbewijs had gehaadl ging ik daar dus in rijden en jah hoor iedereen stopt hihi... mij jkunnen ze bijna niet zien zitten want ik kom net met me kop boven het stuur uit bij de jeep... hahaha
    maar toen ik dus een eigen auto kocht, een swiftje viel het mijop dat mensen nu niet meer stopte voor me! hihi

maar goed ff terug on topic; bah ik kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent... en dan ook nog je ventje bij je! bah bah bah!

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    oei ja ik ken dat punt.. waar idd de vrachtwagens denken..``ikke groot jij klein``
    normaal ben ik niet angstig met vrachtwagens,
    maar vind daar ook echt een kl*te stukkie.

gelukkig is het alleen de schrik meid. er gebeuren daar zoveel ongelukken!

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Waarom meteen dat die vrachtauto's denken, ik groot jij klein? Ooit wel eens over nagedacht, dat die auto misschien wel in zn dooie hoek zat? dat hij bv alleen jou zag?

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    nou ik heb jaren lang met paps,broer,oom meegereden!
    de helft heeft echt zo zoiets van daar prop ik me nog even tussen!
    Of die remt wel.. en dan hoef je nog geen eens over vrachtwagen te hebben, iedereen denk dat wel eens te kunnen en zien niet in dat een ander zich daar kapot van kan schrikken!

Een dooie hoek hebben we allemaal, (de meeste...9 van de 10 wagens bij me pa ieder geval wel zijn nu wel na alle ongelukken voorzien van de extra camera`s en spiegels.)maar op dat stuk vind ik kijk liever 10x keer en doe niks op het laatste moment.

15. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    nou die vrachtwagen zag mij duidelijk en waarschijnlijk die tal van auto's achter mij ook. het was gewoon aso gedrag. en ik ben het met vele eens dat ze vaak denken ik ben groot dus ze remmen wel.

Deel Deze Pagina