Film: Dikkertje dap of My Little Pony welke is leuker?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door aardbei1707, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke film

1. Dikkertje Dap

20 stem(men)
    87,0%
  2. My Little Pony

3 stem(men)
    13,0%
  1. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Mijn 1,5 jarige blijft echt niet zo lang stil zitten (verschilt natuurlijk per kind), maar hij zal het hele verhaal ook nog niet kunnen volgen. Ik zou dat dus niet doen en t.z.t. eens beginnen met een kleuterbios, hartstikke leuk voor ze!

De oudste gaat morgen naar Dikkertje dap, ben benieuwd!

hummeltje5 vindt dit leuk.
  2. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.738
    2.419
    113
    Het verschilt natuurlijk heel erg per kind hoe lang ze geboeid zijn door een film en of ze het kunnen uitzitten. Toen mijn dochter 4 was vond ze een film ook al gauw spannend en wilde vooral daardoor het liefst halverwege al weg. Maar mijn zoontje kon je met 4 jaar prima meenemen naar de film, ook disneyfilms die soms best een spannend stukje hebben (en dan vaak ook 6 jaar als adviesleeftijd hebben) kijkt hij gewoon. Hij zit een film ook goed uit.

Maar 1,5 vind ik wel erg jong nog. En ik vraag me ook af of hij het verhaal dan wel interessant vindt. Wij zijn toen ze een jaar of twee waren begonnen met theatervoorstellingen van herkenbare figuren zoals Nijntje, Bumba, Zandkasteel. Ik denk dat je met films ook het beste zo kunt beginnen.

3. Treez

Treez Niet meer actief

Nou ze wil niet. Bij voorbaat vond ze het al kinderachtig :rolleyes:. Ze hebben nu bedacht dat ze vanmiddag naar kapitein onderbroek willen. Tsja..... de titel klinkt veelbelovend, ahum.

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha, leuk he... Kinderen met een eigen mening... :(

Ik vond 'm zelf heel leuk :D Maar naja... Kapitein onderbroek is vast ook hilarisch.

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    We hebben gekozen voor Dikkertje dap (die wilde ze ook zelf) maar is een goeie keuze geweest! Wij vonden het allebei een leuke film!

Bedankt voor jullie reacties!

6. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Pleegdochter wil absoluut naar My little pony, ze is helemaal fan

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    My Little Pony was geen succes. Ik zie aan de aantal stemmen dat we niet de enige zijn. Volgens mij is Dikkertje Dap echt veel leuker als ik de trailer er van ziet.

8. Msee

Msee Niet meer actief

Van het weekend bij Dikkertje dap geweest. Vond hem tegenvallen. De trailer zag er zo leuk uit. Maar uiteindelijk een veel te brave en vooral zielige film. Vond het liefdesverhaal ook overbodig snapt mijn 3 jarige echt niks van.

Deel Deze Pagina