Huh, Overspel niet beschikbaar bij uitzending gemist?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door nana33, 1 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik dacht dat er al een topic over Overspel was, maar ik kan hem niet vinden. Dus toch maar even een nieuw topic. Ik wilde net de aflevering van gisteravond terugkijken, maar zie dat deze niet beschikbaar is. :(Weet iemand waarom en of deze later nog beschikbaar zal worden. Ik had me er zo op verheugd, want de vorige aflevering eindigde juist zo spannend.

2. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Nog niet geprobeerd, maar wilde het vanavond gaan terugkijken, hopen dattie het dan doet want dat zou idd zwaar balen zijn!!!

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik weet wel dat er gisteren iig geen herhaling is geweest volgens mij doordat overspel ook later is begonnen door het 200 jarig koninkrijk bestaan. Misschien dat ie er daardoor iet opstaat?

4. Loesje86

Ik heb nog even gekeken, op mn iPad doet ie het gewoon op uitzendinggemist...

5. Loesje86

Datia niet de uitzending van gister. Die heette toch allemaal oplichters?

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb hem gezien hoor, hij staat er inmiddels gewoon op! Ik denk dat ze gewoon laat waren vandaag. Was weer spannend :).

7. Loesje86

Spannend he?! Ben benieuwd hoe het verder gaat! Ik denk eigenlijk (en hoop natuurlijk ;)) dat Willem niet dood gaat. Zonder Willem toch geen Overspel, of wel? Pepijn is wel een gluiperd hoor, bah!

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik zou het ook helemaal niet leuk vinden als Willem dood gaat. Willem hoort er gewoon bij en ik vind Fedja ook nooit erg om hem te kijken, hoewel hij er de laatste tijd natuurlijk niet echt op z'n paasbest uitziet ;). Maar gezien die voorstukjes van volgende week, denk ik wel dat het gaat gebeuren. Of er moet op het laatst nog een verrassende wending zijn.
    Grrrrr, die Pepijn is inderdaad een vreselijk mannetje. Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal uitkomt!

9. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    Tja ik kan het niet geloven echt niet!! Ik denk dat iedereen het denkt maar dat later blijkt dat hij nog leeft.. Zonder Willem geen overspel. Iemand die het zeker weet??

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    En wat vonden jullie van de laatste aflevering?

Ik was blij met het eind goed al goed einde, maar vond het wel jammer dat we niet wat meer te zien kregen over Pepijn en hoe hij verder reageerde op z'n arrestatie en het mislukken van z'n plannetje.

Verder zat er wel een opvallende fout in het einde. Willem en Iris gaan naar Parijs met de Fyra :(. Nou, dan heb ik nieuws voor hen, die gaat toch echt niet verder dan Breda. Dat wordt dan overstappen op de trein naar Rosendaal, vanaf daar naar Antwerpen en dan op de trein naar Parijs en dat duurt héél wat langer dan 3 uur en een kwartier. :p Beetje sukkelig productiefoutje, maar waarschijnlijk was het te druk op het perron van de Thalys en was dit de goedkope (maar niet zo gelikte) oplossing..

11. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Geweldige ontknoping. Inderdaad jammer dat we niet meer van Pepijn te zien kregen.
    Hopelijk komt dat terug in seizoen 3. Ik kan niet wachten.

12. Loesje86

Ik vond het een heerlijke aflevering!! Verwachtte echt niet dat op dat moment Willem teoorschijn kwam. Hij leek echt dood, alhoewel ik ook ergens wist dat hij in seizoen 3 zou gaan spelem, dus er moest nog wat gebeuren :)
    Ik zat alleen te wachten totdat ze elkaar in de armen vlogen, maar helaas....

Op naar seizoen 3 :)

Deel Deze Pagina