Ja dan zal dat dan wel vind het gewoon vreselijk en misselijk na mijn mening heeft dit niks meer met geloven uit te staan en het is niet een individu maar heel veel mensen die dat doen vanuit het islam geloof
EMMM dan lees even verder! dat is hier NIET TOEGESTAAN! en waarom plaats je een topic als je weet dat die gesloten wordt! zucht! als je naar beneden scrolt zie je dat er laatst een topic geopend is over het GOED plaatsen... maar er zijn altijd mensen die denken dat dit niet voor hun geldt!
Hmm, klinkt alsof geert wilders in elk geval bij jouw zijn doel heeft bereikt emm, beetje jammer, dat je je door zo'n soort film laat beinvloeden vind ik persoonlijk.
Niks nieuws onder de zon, die film. Zo'n compilatie had iedereen wel kunnen maken en op YouTube gooien...echt niks bijzonders, is hier nu echt al die ophef over gemaakt? Laten we ons focussen op wat écht belangrijk is, en niet op een film van een idioot die naar dezelfde kapper gaat als Bassie!
Ja we laten allemaal beelden zien van Radicale Moslims en de niet snuggere mensen onder ons denken gelijk dat iedere Moslim zo is. Waarom wordt dit topic geopen trouwens? deze was toch al eens gesloten? Jammer dat mensen zo een haat naar Moslims hebben, vraag me af of deze mensen ook daadwerkelijk wel eens met een Moslim hebben gesproken.
blijkt maar dat JIJ totaal geen verstand heb de de Islam! SCheer niet iedereen over 1 kam wil je! Gatverdamme wat wordt ik kotsmisselijk van zulke mensen!
Ja hoor naast ons woont zelfs een een aardige man. maar zoals ik al zij niet iedereen is zo. Maar het gaat meer over de koran zelf en de teksten die er in zijn geschreven en dat sommige mensen het te letterlijk nemen
Ik plaats ook zo mijn kanttekeningen bij sommige passages uit de Koran hoor, evenals ik dat doe bij de bijbel en de Thora; ik ben nu eenmaal een Heiden Nee ff serieus, haat jegens moslims, slaat ook nergens op. Ik woon in een straat met 3 Marokkaanse familie's en heb eerlijk gezegd nooit last van ze. Voor mijn part bidden ze 80x per dag en wonen ze in de Moskee, er is vrijheid van geloof en daar heb ik helemaal niets op tegen. Jammer is dat mensen zoals bijvoorbeeld Mohamed B. een gruweldaad plegen, en iedereen er direct vanuit gaat dat dat "In de naam van de Islam" gebeurd is. Ik ken verscheidene moslims en niemand keurt die daad goed, al hadden ze een hekel aan van Gogh (wie niet?) "De Moslims" bestaan volgens mij niet. Iedereen is een individu, of je nu Moslim bent of niet. Ik ken geen één moslim die hetzelfde is, geen één MENS is hetzelfde! Nogmaals je kunt anti-terrorisme zijn, sterker nog iedereen zou dat MOETEN! Maar besef wel dat "De Marokkaan in de straat" géén terrorist is.
Maar wat er in die film is vertaald dat staat helemaal niet in de Koran. Zo zie je maar dat mensen die geen verstand hebben van de Koran een een of andere leip op zijn woord geloven en dus denken dat die teksten er echt in staan./ O ja en wel eens een bijbel gelezen? daar staat ook aardig wat in over geweld hoor. Sorry maar ik kan hier echt niet tegen, mijn man is Moslim die wordt hier ook op aangekeken terwijl hij tegen geweld is zoals vele Moslims, maar door een paar Radicale gekken die zichzelf Moslims noemen wordt hij ook veroordeelt.
@mila: hier wordt ik ook misselijk van. Het ergste is nog wel dat waarschijnlijk nog meer mensen als emmm er net zo over gaan denken door zo'n domme film. Zo makkelijk te beinvloeden, bah. Ik snap echt niet dat je zo makkelijk een mening kunt vormen hoor. Ik heb zelf ook weinig contact met moslims, die zijn er bijna niet in mijn omgeving. (klein dorpje), maar dan laat ik mijn mening toch niet bepalen door zo'n stomme film zeg. Je kunt mensen toch niet door een zo'n film over een kam scheren, vind het zo fout! @emmm: zoals jij er nu over denkt zet alleen maar aan tot haat, naar mijn mening ben je dan geen haar beter als de moslims zoals jij ze ziet.
En zoals het topic van Geert Wilders gister wordt ook dit topic gesloten. Politieke topics en topics over geloof zijn niet toegestaan. @Emmm Ondanks dat je hier meer reacties zou krijgen, behoren topics in de fora die hiervoor worden aangegeven. Groetjes, Elvira moderator
Als die mensen die de koran te letterlijk nemen, en die mensen die zich bang laten maken door dit soort mensen nou allemaal in 1 kamp gaan zitten met een groot hek er omheen, kunnen wij gewoon verder met ons leven.