In dezelfde stad deze week is een 1 jarig jongetje gered van een zelfde ongeluk als Yue Yue. Toddler saved from wheels in Foshan -- Shanghai Daily | ???? -- English Window to China New Haar dood is niet voor niets geweest.
Ze leeft toch nog? Overreden Chinese peuter leeft nog - Buitenland - AD Maar walgelijk dat het bijna opnieuw gebeurd is met een ander kindje.
Aaaaaah dus toch Misschien voor dat meisje alleen maar beter, anders had ze in een rolstoel beland en wie weet wat nog meer
Wat verschikkelijk! Ik zit gewoon te huilen op m'n werk (gelukkig zit er niemand anders op m'n kamer) van de beelden... Hoe kunnen 18(!) mensen langslopen en helemaal niks doen?!? Echt onbegrijpelijk, ik kan hier gewoon niet bij...
Jeetje wat is daar aan de hand? Nu vraag ik me wel af, als het nu weer een meisje was geweest in plaats van een jongetje? En ik kan er best inkomen dat je je kindje al eens uit het oog verliest maar stel me toch vragen bij wat de ouders daar dan doen hoor? 2e kind op zo'n korte tijd
mijn eerste gedachte is: ze hebben alleen geholpen omdat dit een jongetje is. is het niet zo dat in chinas meisjes niets waard zijn?? triest vind ik het. mijn man had weer gehoord dat bestuurder de Yue Yue aangereden had niet geholpen had omdat behandeling duurder zou zijn dan de boete bij dood...... pffff