Nee, ik hoef niet ongesteld te worden. Ja, ik irriteer me al tijden mateloos aan al die nutteloze topics over weinig boeiende nieuwsfeiten. Nee, ik heb niks beters te doen vanavond. Ja, ik had ff zin om te lopen "zeiken" zoals jij het noemt. Nee, het is niet persoonlijk Ja, als het een ander was had ik net zo gereageerd. Zal wel aan de hormonen liggen maar ik kan zooooo slecht tegen nutteloze dingen. En ik kan mijn mening moeilijk voor me houden. EN ik ben kort de bocht. NO SHIT! Lekker boeiend... Net zo boeiend als al die nieuwsberichten van jou.
Als je het niet boeiend vind lees je het toch niet? Om dan meteen mij af te keuren op alle nieuwsberichten die ik post Wat voor de een niet boeiend is kan voor de ander boeiend zijn hoor, maar ik merk dat veel mensen er hier op kicken om mij af te zeiken door zichzelf beter te voelen ofzo Zie de meerwaarde er niet van in om te melden dat het een "lekker boeiend" bericht is, antwoord dan niet altijd dezelfde die het leuk vinden om op me te zeiken om niks Achja, zegt meer over hun dan over mij Blijkbaar ben ik belangrijker om mee bezig te zijn op zondagavond dan andere dingen ofzo ?
Ik ga me niet verlagen tot dit basisschoolniveau, ik doe niet aan mensen pesten om mezelf beter te voelen Vraag me werkelijk af wie de kinderen zijn bij jullie thuis en wie de opvoeders Ciao
Kinderachtig zeg. Deze doe ik dicht. Elmo Edit Toch niet! Kom op dames. Lees wat je wilt lezen, maar ga niet zitten sarren. Dit onderdeel is tevens voor films. TS doet dus helemaal niks raars door dit hier te plaatsen. Er zijn inderdaad veel van dit soort onderwerpen maar daar is dit onderdeel juist voor bedoeld. Ik vind sommige reacties echt ontzettend kinderachtig zeg... Lees het nou zelf nog eens...
Ben onwijs benieuwd na deze film. Lijkt mij best een goede film. Heb begrepen dat deze in meerdere delen komt??
Ik heb m trouwens gister gezien ( wist niet dat die film t was haha ) Vond m wel goed maar niet onnnwwwijjjsss goed..
HEt word kinderachtig om TS meent dat ik haar persoonlijk "aanval" oid. Terwijl dat absoluut het geval niet is. Jeutje zeg... ik zei gewoon lacherig dat ik het niet boeiend vind. Dat mag ik gewoon zeggen. TS zet mij (of iemand anders als die sneller was geweest) gewoon voor open doel met haar opmerking over het aantal topics.... LIGHTEN UP...Zie eens ergens de humor van in.
hmm nog meer berichten óver de film zelf ? We hebben hier nog een bioscoop bon liggen.. gezien het aantal reacties in dit topic, dacht ik dat er veel mensen al geweest waren en dus veel reacties over de film.. jammer.. Hopelijk komen die nog.
Een mening geven mag zeker. Maar 3 pagina's gaat het over van alles, behalve de film. Sla het over of geef 1x je mening, lijkt me voldoende. Dat je reageert zegt genoeg. Als het niet persoonlijk is, waarom dan beginnen over haar geopende topics? als het nu gewoon ontopic kan..