Film the hunger games nu al groot kassucces

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hmmmm misschien eerst toch maar de boeken proberen te lezen dan...

2. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik wil die film ook zeker zien! Zelfs na het kinderachtige gedoe van mamsnogwat :D Hij lijkt me heel erg eng. Boek ken ik helaas niet.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Beetje vreemde reactie.
    Ik geloof dat dit topic onderdeel films, televisie EN nieuws heet.
    Zo'n raar onderwerp is dit dus niet. Er zijn genoeg filmliefhebbers op dit forum.

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Ik ben erg benieuwd naar deze film. Ik heb een abonnement op pathe, dus ga hem snel kijken!

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ik wist niet eens dat er boeken van waren. maar ik vond de film heel leuk. misschien dat de film tegen valt als je de boeken kent. maar ik heb van de film genoten. zeker een aanrader!

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

De boeken zijn inderdaad beter.. Dat is ook eigenlijk DE reactie die ik steeds uit het publiek krijg.. Maar goed, op zich wel een vermakelijke film, en ik vond er best wel een happy end aan zitten :)

7. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb de boeken ook gelezen en ja, die waren zeker beter, ik miste een aantal dingen en een aantal dingen klopten niet helemaal, maar ik heb absoluut slechtere boekverfilmingen gezien. En ik heb erg genoten van de film, vond het een erg leuke film en ook heel duidelijk voor de bezoeker die de boeken niet gelezen heeft en daar is hij natuurlijk ook op gemaakt.

Deel Deze Pagina