ik vind het wel vreemd ze zijn op vakantie en hebben de tv niet uitgezet omdat ze het waren vergeten maar hij heeft dus aardig hard gestaan want de buuf bleef er wakker van, ik snap niet hoe je het dan kan vergeten je hoort dat toch lijkt me??? mischien hebben ze het wel expres gedaan burenruzie ofzo of ze hebben een goede brandverzekering hahaha
Mijn oude buurmeisje was vergeten haar wekkerradio uit te zetten met vol 10! Ik werd er ook helemaal gek van. Elke dag om 6 uur hoorde ik Edwin Evers keihard door de kamer. gelukkig was ze maar een lang weekend weg maar pffff het kan je tot wanhoop drijven!
Je hoeft de tv niet perse aan te hebben om geluid te hebben Als onze tv uitstaat en de dvd speler staat aan dan hoor ik door de boxen ( die door de kamer hangen ) wel geluid .. MOest wel lachen hoor, zou ook gek worden maar vraag me dan af hoe hard het dan stond ..
hahahaha Overigens kan het wel hoor dat je dat hoort, wij hebben hier ook vrij gehorige huizen en ik hoor ook best veel door die muren heen! Maar ja dan vraag ik me ook af waarom zij het niet afgezet hebben want het lijkt me ook dat je het gehoord moet hebben? Of het was net even stil bij de teletubbies
Mwuahahahahahahahhahahahaha.....wat een bericht! Ik kan me voorstellen dat je daar knettergek van wordt!! Ik vind het soms ook een uitdaging om het met mn zoontje te kijken......hihi......het blijft zo lekker hangen!