Dit begint vanavond op net5. Lijkt me een erg leuk programma.. Lijkt me wel hee erg moeilijk om in een heel ander land/cultuur iets op te bouwen zonder je eigen familie. Ben benieuwd hoe het gaat. Vind het wel interresant aangezien mijn man ook uit een ander land komt en hier is komen wonen voor mij.
Ik heb eigen ervaring genoeg want ik werd ooit lang geleden ook grenzeloos verliefd op mijn huidige man die toen nog 3000 km bij me vandaan woonde..... maar ik ga vanavond wel kijken ! Ben benieuwd ! Mijn man is dus ook voor mij hier komen wonen.
Jammer dat ik hier geen net 5 heb, lijkt me erg leuk heb er al wat meer over gehoord. Heb zelf een jaar in Turkije gewoond dus denk dat ik wel veel dingen zal herkennen.
Ik neem het op, het wordt een beetje laat uitgezonden. Mijn man komt ook uit een ander land, ik heb daar twee jaar gewoond en nu woont hij hier. Lijkt mij ook een leuk en interessant programma.
Ik heb het gisteren gekeken, en vond het echt een leuk programma. Heb wel zo mijn twijffels of dat meisje het gaat volhouden daar in Jordanie. Ze baalde na dag 1 al van haar schoonmoeder, die overal was en alles in de gaten hield. Ik ga het wel bijhouden, je ziet ook onwijs veel van de landen.
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vonden ? Ik wacht even jullie reacties af, en zal dan vertellen wat ik ervan denk.... Ik vond het erg "bijzonder" ....
Ik geef dat meisje nog geen jaar daar. Ze denkt dat ze daar net zo vrij kan leven als hier. Maar hij heeft duidelijk in de camera gezegd dat ze dat wel kan vergeten. Weet alleen niet of zij dat ook weet. Heb de indruk dat zij wel denkt dat het meevalt.
daar zou ik ook gek van worden en ik woonde bij ze in huis. Je moet als meisje sterk in je schoenen staan wil je in zo een land kunnen "overleven" een totaal andere cultuur en normen en waarden. Ik hoop dat het hier ook snel op tv komt!
Nou ja zeg.. Door omstandigheden ben ik het gisteren helemaal vergeten te kijken Maar volgens mij is dit meisje al eens eerder op tv geweest, het voorstukje kwam me erg bekent voor.. Weet iemand ook of er een herhaling komt?
Ik heb het ook gezien, vind het een leuk programma. Alleen vaag ik me ook af of ze het wel gaat redden. Het is toch een behoorlijk ander leven daar dan dat ze hier gewend was. Het is een heel vrij meisje en dat mag daar niet meer dus ze zal het erg moeilijk krijgen! Er staat op de site van net5 dat je dag na de uitzending kunt lezen hoe het nu met ze gaat. Staat er nu nog niet op, maar ga er zeker even op letten
Op net5.nl kun je zien hoe het nu met ze gaat, en zo te lezen gaat het allemaal prima daar! Knap hoor om in Jordanie te wonen.
Ieuw... deze aflevering vond ik wel heftig.. 2 maanden kennen ze elkaar en dan die sprong al wagen.. Deed haar dit echt niet naar.. in de rimboe helemaal alleen.. Ben benieuwd of ze het volhoud met hem..