Zwitserse 66 jarige bevalt van tweeling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Polletjepiek, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

veel te oud en naar mijn mening ook niet ok. ik hoop voor de kinderen dat ze flink oud wordt zodat ze lang met hun moeder kunnen door brengen.

2. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    tja, 66, alleenstaand en met hulp zwanger geworden...
    dan vind ik her persoonlijk op die leeftijd niet meer kunnen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    nee veel te oud... echt..

Tot 50 jaar...

Daarna ben je oma

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    nou ja, OMA ben je pas als je een kleinkind krijgt ;) Met 50 wordt niet opeens oma ofzo ...

Maar nee, dit is mij ook te gortig. En dan nog wel een tweeling ook ...

Aan de andere kant, de baarmoeder werkt blijkbaar nog wel op die leeftijd ....

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    ja dat is zo :D

Ik bedoelde:

na je 50e vind ik het te oud

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jeetje zeg, veel te oud.
    Hoop dat de kindjes nog lang van haar mogen genieten...
    Ik hoop op die leeftijd oma te zijn ;) en niet dan nog een keer mama te worder.

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    "omdat de wond van de keizersnede niet goed geneest..."

GEK HE??

8. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Tja, de kinderen hebben in ieder geval elkaar, dat in ieder geval wel.

Mijn eerste reaktie is ook de vraag of je dat nou nog op die leeftijd moet willen. Maar het verhaal erachter ken ik niet, gelukkig zijn ze alledrie gezond.

9. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    zij liever dan ik pfffffffffffffffffff

10. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    dit idd.

11. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Het gaat mee met de medische ontwikkeling.. De mensen worden steeds ouder en de medische zorg steeds beter! Zolang ze maar besef heeft/had van deze beslissing en de gevolgen ervan.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat steeds ouder worden zou best kunnen maar dat geldt natuurlijk niet voor haar. Dat geldt voor kinderen die nu worden geboren.

Wij worden ( is niet eens zeker want ze komen er ook wel iets op terug) ouder dan onze ouders et cetera..

Deze vrouw is 66. Mijn oma was tot haar 80e heel goed. Veel reizen et cetera... Maar ineens rond haar 81e kreeg ze parkinson en is nu een echt oude vrouw.

Hoe goed mensen ook zijn op een bepaalde leeftijd. Ze moeten worden geholpen om zwanger te worden. Dan is het al niet natuurlijk meer ( dan bedoel ik niet mensen die jong zijn en ook geholpen worden, vind ik iets heel anders)

13. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Echt belachelijk!

14. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Zoals ik al in een ander topic had gezegd, vind ik dit persoonlijk te oud. De kans dat die kleintjes er alleen voor komen te staan/naar een ander gezin moeten op jonge leeftijd is nu vele malen groter. Ook het feit dat ze ze alleen opvoed is nog 'erger' zeg maar op die leeftijd gezien ze toch aardig wat hulp nodig zal gaan hebben ben ik bang.
    Zal duimen voor de kids dat ze heeel oud mag worden, maar betwijfel het.

15. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, maar de rest van het voortplantingsgestel blijkbaar niet... En dat zal op die leeftijd toch ook wel een reden hebben lijkt me zo. ;)

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dat doet het bij mij nu ook niet, dus dat is niet bepaald leeftijdsgebonden ... ;)

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij mij werkt het ook niet naar behoren, maar dat heeft niet echt met onze leeftijd te maken! Sommige vrouwen, waaronder wij, hebben helaas vruchtbaarheidsproblemen. :(

Moeder Natuur heeft echter besloten dat op een bepaalde leeftijd elke vrouw niet meer zwanger kan raken en in de overgang raakt.

Ik vind de vrouw ook veel te oud voor kindjes. De kans dat de jongetjes hun moeder kwijtraken is op haar leeftijd veel groter natuurlijk dan op onze leeftijd.

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    De keuze voor een kind is sowieso egoïstisch maar vind dit helemaal egoïstisch..
    Het gaat helemaal niet enkel om de medische gesteldheid van zo'n vrouw.. maar om veel meer. Mijn vader was 54 toen ik geboren werd en dat was al moeilijk (en dan gaat het dus om een vader, moet je nagaan). Vrouwen van die leeftijd moeten zich met hele andere dingen bezighouden, de tijd van kinderen krijgen is op die leeftijd gewoon voorbij.. en dat is niet zomaar.

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    De overgang idd zorg er in principe voor dat je niet meer zwanger zou mogen raken, je maakt namelijk geen eitjes meer aan. De rest van het voortplantingsorgaan blijkt echter dus nog wel te werken, dat bedoelde ik.

Ik vind het ook erg oud hoor, ik keur het ook niet goed, het was meer een opmerking die ik maakte ...

Deel Deze Pagina