Voor mij ook the green mile. goei thriller en een goeie comedy. wat ik ook heel mooi vond(het is wel oud) Gone with the wind,een romantische film Ally
Harry Potter Lord of the Rings Pirates of the Carribean *kwijl* Verder kijk ik graag goeie comedy's en goeie Horrors, en op zijn tijd een harde actiefilm.
die was ik vergeten.... Veel mensen kennen deze film niet.... Maar wel mooi he? Dat die oude man vrij kwam..... zooooo triest....
captain jack sparrow! jaja, de pirates dus! de lord otr, inderdaad the greenmile! wel een heel ander soort film, op z'n tijd hou ik ook wel van films als the ring, of the grunge. welke ik laatst ook errug goed vond was hooligans! ook een aanrader, hele mooie psychologische film gaat niet over voetbal maar achter de schermen! ach eigenlijk heb ik wel meer toppers maar op dit moment ben ik nog even in de ban van de pirates (zijn we vorige week geweest en die film blijft lekker hangen )
Ik ga minsten eens in de maand naar de bios. Pirates 2 was de laatste leuk, maar niet zo goed als deel 1. Ik vind Harry Potter erg leuk, maar houd ook wel van films als The 6th Sence, Contact (ben dol op Jody Foster), Mononoke Hime (manga) Howl's Moving Castle (nu ben ik de meeste van de lezers kwijt ) en mijn grote favoriet is Shrek 1&2. Dat vind ik top films.
Ik vind de deel 1 en 2 van briget jones erg leuk en zeer herkenbaar. Die onzekerheid die zij heeft over haar figuur is voor mij wel herkenbaar. En het is ook erg grappig. Ik ook van jou met Angela schijf en antoni kamerling is voor mij een speciale film. En Ther is samthing about mary met Camaron diaz. Het is een hele leuke lach film en deze film heb ik samen met mijn vriend in de bios gezien op onze eerste date dus ook heel speciaal voor ons. Al weer bijna 8 jaar geleden,ja de tijd gaat snel. Doei knuffel Teddy.
hoi hoi.. hier nog 2 mooie films... zeker een aanrader om te kijken 1. the green mile 2. I am Sam xxx
Allemaal leuke, mooie films. Maar ik hou toch t meeste van 'enge' films hoor!!! The Alien Trilogie enz... Durf ik bijna niet meer alleen te kijken t is dat ik m al 20x gezien heb O ja.. The matrix is ook heel goed vind ik, met van diesel
alles van stephen king! weet je wat een hele mooie is.....the storm of the century! die deze film duurt wel heel lang....volgens mij 4 of 5 uur! maar ooo zooo mooi!
@Albertina, wauw wat is dat een mooie film zeg die The Storm of the Century die vergeet ik nooit meer, is hij te huur denk je ga ik hem echt meteen huren hoor!!! Ik vond het zo zielig op het eind, toen die vrouw die donkere steen in haar handen bleek te hebben moest haar zoontje meegenomen worden Wat is die man trouwens eng he vooral met zijn rode ogen...
waar gaat ie over, is die ook van stephen king? enne, spannend of thriller? wat een vragen he? maar het is vakantie en wij zijn echte filmkoppen, oke, ik sta nu met mijn autosleutels in mijn hand
heb de trailer net bekeken en heb m achteruit gelegd! ben benieuwd dames ga nu ff koffie drinken, want 5 uur he?
@Albertina; ik kon het echt niet laten hoor En raad eens heb hem gehuurd en 2 x achtermekaar gekeken erg he En ben van plan om 'm smiddags bij een kopje thee en een koekje nog eens te gaan bekijken zalig die film gewoon
Ik ben nu wel erg benieuwd hoor naar die film. Ik hoor er zo veel leuke verhalen over. Ik kijk in de zomer maanden niet zo veel films,dat doe ik meer in de winter als het koud is buiten. Groetjes Maud.
Ik vind veel films van David Lynch heel tof, Lost Highway, Wild at Heart, Mulholland Drive en natuurlijk Twin Peaks. En Tim Burton vind ik ook gaaf, hij regisseerde oa Corpse Bride, Charlie and the Chocolate Factory, Sleepy Hollow, Edward Scissorhands, Mars Attacks, Beetle Juice, The nightmare before Christmas. House of the 1000 corpses en The Devils Rejects van Rob Zombie zijn ook leuk. Verder deel 1 en 2 van Evil Dead, Sin City, Matrix, Zoolander, True Romance, The Butterfly Effect, 8 mm, Labyrinth, The Dark Crystal, The Neverending Story, Fucking Amal, American History X, Detroit Rock City. En alle slechte splatter horror films uit de jaren 80 Ik ben GEK op films!