Brad Pit

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Loveazra2, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    In Nederland is een jongetje geboren met de naam Brad Pit.
    De vader vond het altijd al een mooie naam en beide ouders zeggen geen fan te zijn van de acteur.
    Ze hebben al heel veel leuke reacties gekregen op de naam.

Ik vind het eerlijk gezegd zielig voor het kindje.

2. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Ja, het jochie zal altijd met de filmster worden vergeleken, maar of dat nou zo'n belediging is?:p Ik vind dat er ergere namen zijn.
    Maar Wolter Kroes heeft zijn zoontje toch Tom genoemd? Tom Kroes, hihi. Ook een vergelijking met een bekende filmster, al of niet bewust gedaan, dat weet ik natuurlijk niet.

3. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hihi is dat zo? Dat vind ik wel grappig..

Brad Pit.. ik heb het gelezen ja. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, er zijn ergere namen denkbaar maar tegelijkertijd vind ik het toch een beetje flauw.. je geeft je kind wel een stempel mee vind ik.

4. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het op zich wel grappig, maar vind het overdreven dat het nieuws is. Is het alweer komkommertijd?

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik vind het ook een beetje zielig. Zou er zelf iig niet voor gekozen hebben.
    Het zoontje van Wolter Kroes heet volgens mij Thomas, maar dat wordt natuurlijk makkelijk Tom...

6. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik hoor af en toe namen die ik nog zieliger vind :)

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb een collega die heet kelvin klein, tja niemand die er ooit een opmerking over maakt hoor.

8. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Je hoeft alleen nog maar de familienaam gemeen te hebben en je krijgt al constant opmerkingen. En hier is het helemaal dolle pret... Zowel mijn man als ikzelf hebben een familienaam die bekend is. (acteurs, sport...)

Deel Deze Pagina