http://www.hvzeeland.nl/nieuws.php?id=6633 Dit soort verhalen grijpt mij erg aan sinds ik moeder ben, zeker nu het zo dicht bij ons in de buurt is. Wij voelen mee met die arme moeder.
verschrikkelijk! Zag het net op het nieuws! Want mankeerd zo een man he! Zo je maar gebeuren! te triest, en ook mij raakt dit nog meer sinds ik Tijn heb! kus miek
Ja goed die man is blijkbaar toch niet meer bij zijn hoofd geweest, dus echt oordelen erover kan je niet. Maar ik snap niet waarom hij het dan niet gewoon bij zichzelf heeft gehouden. Waarom twee van die arme kindjes meenemen...
R.I.P. lieve kleintjes mijn hart huilt, waarom nou twee onschuldige kinderen? Ik heb gister toen ik het hoorde chris nog extra dikke knuffel gegeven.
2 jaar geleden gebeurde het ook al praktisch om de hoek bij ons ..en nu weer ...bah bah en nog eens bah .En inderdaad die moeder .maar voor de exschoonvader moet het ook een hel zijn om zijn zoon en 2 kleinkinderen te vinden .
ik ben er nog steeds niet over uit wat ik er van vinden moet , vind het inderdaad heel moeilijk , snap gewoon echt niet waarom iemand zijn kinderen moet vermoorden , ik bedoel jezelf als volwasssene ...tja is ook niet leuk maar neem niet het leven van onschuldige kinderen .
Net op omroepzeeland even het nieuws gekeken .En het schijnt dat hij zaterdag de kindertjes al omgebracht heeft ...gadverdamme zeg ..
ja ook in zeeland gebeuren deze tragiche, en onbegrijpelijke dingen. De oudste van die 2 kindjes zat op mijn oude basisschool.