wij hebben bij de eerste alleen na de bevallig gefilmd en foto's gemaakt dit omdat ik de bevalling zelf niet op camera hoefde ik hoef niet zo nodig met mijn muts in beeld whahahaha
Mijn vriend heeft er 2 tijdens de bevalling gemaakt.. maar dan van mijn hoofd hahaha, op eentje sta ik te lachen.. en op die andere lig ik met een washandje op mn hoofd (zegt genoeg ) En daarna na de bevalling.. doorknippen van navelstreng hebben ze daar op de foto gezet en een foto van ons beiden hebben hun ook gemaakt. En toen is mn vriend druk aan het fotograferen gegaan.
Ik wilde het heel graag op laten nemen, maar dit wil mijn man absoluut niet hebben, dus vandaar dat er door mijn zus nu foto's gemaakt worden, ook op het moment dat ie er uitkomt, vind ik zelf leuk om later terug te zien.
ehm geen tijd voor fotos. mijn man moest geroepen worden hij had het bijna gemist, hij moest ook 2x keer kijken dat de kleine er lag. maar wil eigenlijk ook geen fotos van de bevalling, wel van direct na de bevalling. maar je moet doen wat je zelf leuk vind. ik vind het wel raar als je op kraamvisite komt en de film van de bevalling word aan gezet, hoef dat nou niet echt te zien.
Same here! En ook niet van onderen enzo. Als de kleine op m'n buik ligt, OK... navelstreng doorknippen enzo. Maar geen foto's down under. En al helemaal geen video!
er is bij ons 1 foto gemaakt tijdens het opvangen van de weeen, JP masseert dan mijn rug en JP heeft een foto gemaakt terwijl ik in bad lig en probeer te ontspannen. Daarna zijn er pas weer foto's gemaakt na de geboorte. Ik wilde geen film- en foto's van het gebeuren daaronder zeg maar. En JP wilde sowieso ook niet de boel zien daaronder terwijl Merijn eruit kwam, dus was het ook geen optie geweest als ik het wel had gewild haha.
ik zou niet eens meer weten wie er foto's heeft gemaakt tijdens de 1e bevalling volgens mij een verpleegkundige (zal het eens navragen aan ed) en bij de 2e zijn er zoveel foto's gemaakt van vlak voor de bevalling, tijdens de weën en tijdens de bevalling dat het moet ik achteraf bekennen toch wel heel mooie speciale foto's zijn geworden....echt "alles" is op die foto's te zien... omdat het bij de 2e zo ontzettend snel ging en mijn schoonzuster er toen ook was is die ook (had ik totaal geen erg in moet ik bekennen) ook mee de verloskamer in gegaan evenals mijn moeder als mijn eigen man (was lekker druk dus maar had er geen benul van) en zij heeft echt overal foto's genomen ook toen de kleine nadat ze eruit was meegenomen was door de vk omdat het (net als bij de 1e) een een knoop in de navelstreng had en 2x om de nek, maar zij had dus zuurstoftekort gehad en moest even worden beademd tis heel beangstigend als je daar ligt en je kind is direct weg maar ik moet zeggen die foto's die er zijn genomen, ik zou ze niet hebben genomen moet ik eerlijk zeggen maar ben er ontzettend wijs mee tis echt iets aparts om terug te zien ..... dus tja tis niet echt een bewuste keuze geweest om echt overal foto's van te hebben maar ben er ontzettend blij mee.... weet nog dat mijn dochtertje laatst die foto's zat mee te kijken en zo ineens uit het niets toen ze begreep dat zij het was begon ze ontzettend te huilen en vroeg me waarom ik haar dat had aangedaan... tja leg dat maar uit aan een kind van 6....
Ik ben best wel trots op de foto's hoor. Ze zijn zodanig genomen dat je m'n doos net niet ziet, maar toch dat je de baby eruit ziet komen. Kunnen zelfs op een forum geplaatst worden, zijn echt wel netjes. Deze keer zou ik het net zo willen, mama heeft de instructies al gekregen
Ik kan me niet heugen dat we eraan hebben gedacht foto's te maken, of te filmen, tijdens de bevalling! Ik mis volgens mij niet veel...
Foto's tijdens de bevalling vind ik oke, maar ik zou niet willen worden opgenomen met de camera. Stel dat je het opgenomen hebt, zou je het dan ooit terug gaan zien? Ik denk zelf van niet. Groetjes Miep
Geen film, en foto's alleen als de baby er is. Vanaf het moment dat hij of zij op mijn buik ligt. Ik gruwel van die openwond-foto's. Als mensen dat willen en ze voor zichzelf willen houden.. prima. Maar jammer genoeg krijg ik dergelijke foto's nogal eens voorgeschoteld bij kraamvisites. Ik vind het van een ander al niets om te zien, en bij mezelf ook niet. Bij mijn vorige bevalling vroeg de vk of ik mee wilde kijken met de spiegel. Nou nee, dankuwel.
Geen filmpjes of foto's van mijn flamoes vermenigvuldigd met 100 en al dat bloed! Na de bevalling als de beeb echt uit me is mag er naar hartelust gefilmd worden en mogen de camera's ook te voorschijn komen
Bij mijn bevallingen hebben we zowel gefilmd als foto's gemaakt, maar wel alleen na de bevalling. Ik hoef niet terug te zien dat ik pijn heb. Maar die eerste schreeuwtjes op tape vind ik nog steeds practig om naar te kijken. Bij de 2e bevalling was alleen 1 vk en mijn man aanwezig (kraamhulp was te laat) en eigenlijk ging het wel goed met foto's maken en filmen. Een beetje afwisselen gewoon. En zodra de kraamhulp er was maakte zij ook foto's. Niet druk maken en dan komt het wel goed.
Bij mijn dochter heb ik een keizersnede gehad en heeft 1 van de zusters daar foto's van gemaakt. Ik heb ze aan niemand laten zien, maar vind het wel leuk om ze te hebben!
Ik ben in het ziekenhuis bevallen. En we hebben gefilmt meteen na de geboorte, dus toen Ewout op mijn buik lag. En toen zijn er ook meteen foto's gemaakt door het personeel in het ziekenhuis. Dus alles staat er mooi op, en geen enge dingen en zo. Dat hoeft allemaal niet van ons...
Echt niet dat er gefilmd word of foto's worden gemaakt... Ik zou het vreselijk vinden om in die toestand op de gevoelige plaat te worden vastgelegd... Misschien heb ik achteraf spijt, maar het zij dan maar zo. Wel als onze meid eruit is en lekker bij mij ligt, maar niet op de baarkruk en met mijn opgerekte muis in beeld...
niemand die mij gaat filmen of fotograferen hoor tijdens de bevalling JAK, het idee alleen al, dat ga je toch niet echt kijken na afloop
Een foto op de dag zelf als ik nog niet bezig ben mag.. en daarna pas als de beeb op mijn buik ligt. Daartussen hoef ik geen foto's! Ik fotografeer zelf vaak ... ook tijdens mijn eigen bruiloft (bij het eten) dus het zou mij niks verbazen als ik daarna de camera oppak en zelf ga fotograferen hahahahahahah Gr, Danielle