slijmprop

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rianne23, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    hoi

misschien een rare vraag maar hoe ziet een slijmprop eruit? is het echt een prop of ziet het er anders uit en moet er perse bloed bij zitten? ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik vanmorgen een gedeelte van de prop verloren ben maar dat zag er uit als een slijmsliert ( was wit/doorzichtig)

alvast bedankt,

rianne

2. Dat kan heel goed! De slijmprop is idd een bonkje of sliertje slijm, soms vermengt met wat bloed.
    Maar dit hoeft niet te betekenen dat je bevalling begint. Soms verlies je je slijmprop dagen van tevoren.

3. Niet meer actief

Slijmprop zag er bij mij uit als wat taaiig bruinig slijm, met een heel klein beetje bloed erdoor. Ben trouwens pas drie weken daarna bevallen.

4. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    ik ben m vorige wk verloren, en bij mij was t zonder bloed maar heb nog nergens last van verder.
    succes!

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ben m ook vorige week verloren, mijne was gewoon echt veel slijm een beetje groen/creme :rolleyes: bah hihihi.. Maar niet iedereen heeft dit he!

6. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Ben zo een uurtje geleden mijn slijmprop verloren, was overduidelijk dat dat hem was hoor, ik dacht eerlijk gezegd dat het iets kleiner zou zijn, moet zeggen sinds dat moment voel ik me ineens heel anders.

Was tamelijk groot, troebel en heel taai, met wat bloed vermengd (sorry voor de onsmakelijke uitleg)

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Spannend word t dan he! Dan word je weer ff met je neus op de feiten gedrukt van.. heej t kan nu élk moment gebeuren natuurlijk! (tenminste zo ervaar ik t).

8. Niet meer actief

hebje al weeën? haha..

ik ben hem met 34/35 wkn verloren (eerste zwangerschap), maar dat kreng groeide weer terug. En ik ben hem toen voor het breken van de vliezen verloren.. na een half uur kreeg ik de weeën.

9. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ik had toen zondag vroeg in de ochtend na het afvegen na het plassen een beetje slijm met bloed... dus geen prop... en in de nacht van maandag op dinsdag beviel ik!

Het was een sliertje helder slijm met heel vaag bloed en dat bleef de ochtend en daarna was het weg eigenlijk. ik was toen 41 weken en 3 dagen of zo

10. marianne ivf

marianne ivf Actief lid

25 jul 2006
    184
    30
    28
    haiiii,

Ik ben hem dinsdagmorgen verloren onder de douche. :D
    Wit/doorzichtig slijmerig en een flinke sliert,maar wel zonder bloed.
    Ik dacht dat er bloed in MOEST zitten,maar had het nagevraagd aan de verloskundige en die zei dat het niet per-se hoefte,en dat dit niet wilde zeggen dat de bevalling nu op gang gaat komen,het kon ook nog 3 weken duren...Ik besef dat natuurlijk wel dat het niks hoeft te betekenen,maar het idee dat de prop eruit is en dat het nu wel dichtbij komt,maakt me wel zenuwachtig hoewhaaaaa.:)

11. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Nog nooit zo'n prop gezien... :oops: toch bevallen hoor! :)

12. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    dank jullie wel dames,

nu kan ik dus zeggen dat ik officieel mijn slijmprop verloren ben haha

bedankt

liefs rianne

Deel Deze Pagina