Jazeker is het jullie kindje. En dat geeft je ook het "recht"zoveel mogelijk (betaalde pret) echo's te kunnen krijgen als je zelf wil. Maar in sommige (medische) situaties mag er niet gefilmd worden. A: het is geen pretecho maar een medische aangelegenheid. En b. zoals ik het ooit heb begrepen kunnen er later problemen ontstaan als uit eigengemaakte filmpjes onjuiste conclusies worden getrokken, en daarom is het in sommige ziekenhuizen als regel gesteld dat het niet mag.
Wat beoogt de poll trouwens? Filmen tijdens de echo ja/nee, betekent dat "wil ik graag ja/nee"of "mag dat? ja/nee". In het eerste geval: ja, wilde ik altijd wel In het tweede geval: nee, mag dus niet altijd.
WIj vergaten steeds onze telefoon met de echo's, terwijl het dus wel had gemogen. We hebben wel een opname gemaakt toen we naar het hartje gingen luisteren
Ik zou het in overleg doen met diegene die de echo doet. Misschien vanaf t moment dat het goed zit. Zeven weken is nog wel heel vroeg voor een leuk filmpje.
Beide echo's werden door mijn vriend gefilmd. Kreeg bij de laatste echo alleen te horen dat de flits uit moest. Verder was het geen probleem.
Bij mij stond in de uitnodiging dat ik niet mocht filmen. Dus ook niet gedaan. Heb wel de foto's dat is ook leuk
Wij hebben de 12-weken echo gefilmd... echter hoor je vaak dat het bij de 20-weken echo niet mag vanwege het medische aspect.
Hier met 7 weken en de termijnecho 9w5d wel gefilmd, gewoon gevraagd en het mocht! Super leuk om te zien hoe klein ze geweest is.