dit is gewoon een paar 100 meter bij ons vandaan gebeurd hadden het zaterdag al wel gehoord, en vandaag gehoord wat er is gebeurd, maar dat zal ik jullie besparen.. arm arm kindje Vrouw aangehouden voor babylijkje Scherpenzeel | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Bah bah krijg altijd kippenvel van zulke kranten artikelen... Het is bij mij ook niet zo ver vandaan...
Jekkes wat ontzettend afschuwelijk.. Hier woonde ook een babymoordenaar vlakbij (gelukkig is dat mens weg, bah) Vond dat zo'n eng idee! Zal ook nooit begrijpen hoe je een kindje kunt vermoorden
Hier heeft trouwends ook een baby moordenaarster gewoont. Vlak om de hoek bij mijn vriend zn ouderlijkhuis. We kenden haar beiden, nooit gedacht dat zij tot zoiets ziekelijks in staat was! (Maar goed ook dat we dat nooit hadden gedacht van haar, weet niet wat ik gedaan had als ik haar zou zien nu, maar zou niet veel goeds zijn ).
Babylijkje schokt gelovig Scherpenzeel - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Kan het niet gewoon zijn dat het kindje dood geboren is en dat ze in paniek geraakt is? Aangezien ze het al verborgen wilde houden.. Iedereen is meteen boos hier, en ik deel jullie mening hoor! Hoe kan je zoiets doen? Maar als je niet weet wat er aan vooraf gegaan is en of het kindje echt vermoord is.. lijkt het me niet dat we zo hard moeten oordelen.
jaja zogezegd in paniek... was ze dat ook toen ze zich heeft laten n**k*n. pffff kotsmisselijk wordt ik hier van zeg