Filmpje bevallen: Filemon van BNN helpt bij bevalling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door music4life, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Je moet inloggen of aanmelden.
    Ik doe beide niet, maar kan me nav mijn eigen bevalling wel iets voorstellen ;)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ehm....is dit hier wel verstandig hahah :) ? ik kijk er liever niet naar en ga voor mijn eigen ervaring! wie weet heeft die gillende vrouw wel een lage pijngrens of is er een complicatie?

4. music4life

music4life Niet meer actief

ohh jammer ok sorry mischien deze code invoeren op youtube

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/q2vigs_l4pA"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/q2vigs_l4pA" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
    <center>http://www.allefilmpjes.nl</center>

5. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    o.k. daar ga ik dus NIET naar kijken haha

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Haha nou ik hoef het niet te zien hoor......mensen pijn zien hebben is niet echt mijn ding ;)

7. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Hahaha ik heb tijdens het persen niet zo gegild maar die laatste 2 cm weg puffen ging niet in stilte :)

8. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Nou, ik heb gisteren dus een keizersnede gezien, in het echt ! Was zh-stage.. Pff dat is pas heftig, maar o zo mooi :)

9. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Hihi hier werd ik absoluut niet vrolijk van ;) :p

10. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik ga niet eens kijken :| :)

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb een hele goede vriendin 2x live zien bevallen. Ik weet dus wel een beetje wat ik ka verwachten. Dus ga het filmpje niet kijken hahaha

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    zo erg is dat helemaal niet, ze was net op het allerlaatste puntje, ik word alleen helemaal geirriteerd van zoiets (ik zou GEEN goede VK zijn) ik zou ze een klap geven en zeggen, mondje dicht en persen met die hap (ik ben veel te nuchter voor al dat gegil)

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    haha, ik kan er wel iets van voorstellen...

14. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik kan m niet kijken.

Weet niet hoe erg het filmpje is...maar weet ondertussen wel dat het geen pretje is. ;)

Maar meiden....als je een normale bevalling heb dan rol je erin...je hebt niet ineens zoveel pijn dat je het niet meer uithoud...

Komt goed en het is het allemaal waard ;)

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind hem eigenlijk wel mee vallen.

ik vind eigenlijk dat koppie van die filemon veel mooier hij is ter hij is ter helemaal van slag af

16. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ooo ik ga echt niet naar bevallings filmpjes kijken hoor.. Iedereen is anders. en als ik naar filmpjes ga kijken dan denk ik dat het bij mij ook zo is maar je weet het maar nooit natuurlijk. Ik ga me anders stressen.. Weet wel een beetje wat er komen gaat hoor...

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb het altijd andersom gehad, van jemig wat een gilmens is dat zeg, kan het niet wat zachter? mijn moeder en ik keken de bevalling vaak samen en irriteerden ons vaak dood.

Ik was een beetje bang dat ik ook zo raar ging doen tijdens mijn bevalling (zou me echt doodschamen voor mijn man en moeder die erbij waren als dat zo was geweest) maar lekker chill, alles rustig , heel veel bevallingen gaan zo rustig en in stilte en helemaal niets om bang voor te wezen..

Ik kan mijn moeder niets anders als gelijk geven maar het was ook mijn motivatie om te laten zien dat ik juist niet zo was en heel sterk kon zijn voor ons kindje, mijn man zou trouwens echt freaken als ik opeens ging schreeuwen, die zou spontaan flauwvallen ofzo want die kent me zo helemaal niet haha

18. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik had wel vanuit het niets onwijze pijn. Ging met een uur in 1 keer na ar volledige ontsluiting, man wat werd ik er door overvallen..

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Tja ik kan er echt (nog) niet over mee praten hoor! Dus ik veroordeel de vrouwen die wel gillen echt niet! Iedereen is anders en heeft een andere pijngrens. En bij de een gaat het vast 'soepeler' als bij de ander... ik hoop niet dat ik ga gillen oid, maar dat kan ik echt niet van te voren inschatten hoor! En dan stil staan bij 'wat zal mijn vriend/de verloskundige wel niet denken'... sorry, maar ik ben aan het bevallen, zij niet! Het gaat zoals het gaat en ik ga er maar gewoon in mee!

Ennuh, nee ik kijk het filmpje ook niet hoor! :oops: :rolleyes:

20. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Hoef het niet te zien. Laat het wel op me afkomen.
    Ik zal ook niet naar progamma's zoals de bevalling kijken ik weet van mezelf dat ik dan me irriteer, ik kan niet tegen gillende mensen mijn irritatiepeil steigt dan. Nu nog een tikje erger. En mijn motto blijft als het echt zo erg is waren er echt niet zoveel mensen op de aarde. Dus ik zie het allemaal wel in april.

Deel Deze Pagina