Filmpje bevallen: Filemon van BNN helpt bij bevalling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door music4life, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik vond hem ook wel meevallen ;)
    Dacht dat ik een hel te zien kreeg :)

Moest wel ff traantje weg pinken toen hij er was, maar dat zullen de hormonen dan wel weer zijn :D

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha ahja ik heb ook bij beide kids gegild toen t hoofdje stond...weet je wat een kracht dat is zeg haha

3. music4life

music4life Niet meer actief

ik dacht het,,, en jij schreef :) :)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik verplaats hem naar het onderdeel tv (aangezien dit komt uit een BNN programma).

Echt passend vind ik het overigens niet (ondanks de uitzending)..en tjah...ben blij dat de bevallende vrouw niet in mijn schoenen stond bij Ruben zijn geboorte! ;)

5. Saaya

Saaya Niet meer actief

wauw :D mooi! Filemon was echt schattig en helemaal verwonderd enzo :)
    Ik vind dit wel een van de mooiste dingen die Filemon heeft gedaan tot nu toe.

Leuk ook trouwens, dat BNN shirtje :)

aflevering is hier helemaal te kijken:
    http://player.omroep.nl/?aflID=5609267

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ík vind het juist een heel mooi filmpje! Zo zie je filemon nog eens op een hele andere manier. Hij was helemaal ontroerd toen het baby'tje geboren werd... prachtig!
    En ja... een bevalling doet zeer en iedereen uit dat op een andere manier. So What? Laat een bevallende vrouw lekker in haar waarde ;)

7. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Prachtig filmpje. Heb het met tranen in mijn ogen gekeken... :)

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Man zit hier naast me film te kijken dus heb het geluid niet aanstaan maar zonder geluid is het een lief en mooi filmpje.

De gemiddelde aflevering van 'de bevalling' is wel even naarder om te zien. Dit is netjes van uit de deuropening en niet van tussen de benen gefilmd.

Echt, aan iedereen die nog moet bevallen, kijk het filmpje zonder geluid, het is echt niet eng of schokkend. Het is lieffff opeens zo'n klein babietje, helemaal heel en echt... Met die oogjes, echt *snotter* En dan die man erbij met dat doekje, en dat lieve babietje. *snif* Wat een dropje.

En tja de een knijpt handen fijn, een ander gilt... Mag op dat moment hoor het is niet dat het geen pijn doet. Ook nog thuis dus zonder pijnbestrijding... Ook niet mijn idee van een leuke avond... Maar ja, kindje op je lijf is wel meteen weer de mooiste dag van je leven dus waar hebben we het over.

Het is wel mooi hoor, een kindje krijgen <3 Dit is een van de weinige filmpjes waarvan ik denk 'ja, het is inderdaad ook mooi'.

Edit: typfouten.

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Tijdens reclame ook effe met geluid gekeken.... inderdaad, mooi filmpje. Nog steeds. Echt niet :confused: :pale: 8-[ of schokkend. Zou ook schreeuwen als ik haar was . Snif. Zou bijna nog een keer willen bevallen.

10. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Ik vond het ook een mooi filmpje om te zien, heel ontroerend!

11. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ik vind het eigenlijk ook heel erg meevallen.... Het is en blijft een mooi filmpje! Dat gezicht van filemon, geweldig..

12. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik vond dat zo schattig om te zien die Filemon.

Ja het filmpje valt nu wel mee, maar toen ik dat mens zo hoorde gillen dacht ik shiiiiiit waar ben ik aan begonnen :) Nu dat ik dus zelf bevallen ben, vind ik het ook wel meevallen. Ik weet ongeveer wat ze voelt (AUW) en het ziet er altijd erger uit dan dat het is (met veel dingen zo!)

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Haha wat grappig, ik zit me dus ook altijd samen met mijn ma te ergeren voor de buis! Mijn moeder heeft ook niet geschreeuwd, die heeft ongelofelijk staan vloeken :) Helaas heb ik wel 1 maal geschreeuwd; maar dat was omdat de weeen opvangen buiten het bad ineens zoveel meer pijn doet! Toen merkte ik pas echt wat de werkering van het warme water is :) Tijdens de bevalling zelf, toen het hoofdje stond etc, geen kik gegeven! Echter vind ik dat zelf niet van moed getuigen ofzo; ik ben gewoon niet zo'n gillert.

14. mona23

mona23 Niet meer actief

dit is vorig jaar toch op tv geweest?

15. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

dit is inderdaad van vorig jaar :) heb het toen op tv gezien

16. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik ken het filmpje wel. Ik kan heel goed tegen bevallingsfilmpjes eigenlijk, alleen wil ik geen verhalen horen van dingen die tegen het einde mis kunnen gaan.
    Ik bedoel, een bevalling, ja, die doet nu eenmaal pijn, dat weet je vantevoren :)
    Maar kan wel begrijpen dat mensen er niet naar willen kijken.

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik vind het trouwens niet echt een heel leuk filmpje, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het meisje in kwestie ken.

18. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    blijf het mooi vinden. Hoe filemon er bij staat. Ik heb weer tranen in mijn ogen ervan! Dat meisje in kwestie zal er zelf wel om hebben gevraagd anders zouden ze er daar niet zijn + ook nog eens uitgezonden hebben..

Maar toch vind ik het mooi om te zien

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hahaah is al een oud filmpje van anderhalf jaar geleden ik ken toevallig dat meisje
    en haar zoontje komt mischien over een half jaar bij youame op de PSZ

20. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hihi jij ook al :)

Deel Deze Pagina