Filmpje bevallen: Filemon van BNN helpt bij bevalling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door music4life, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Prachtig om te zien! Zeker die stoere filemon die helemaal ontroerd was. En dat gillen ja denk dat de meesten hier ook zullen gillen als het zo snel gaat. Ik heb nog harder geschreeuwd! :D Ik heb alleen niet gescholden ofzo.

2. Saaya

Saaya Niet meer actief

wat is er dan gebeurd dat je het niet leuk vindt?

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ja, ik ben nu ook wel benieuwd waarom dat meisje (of filmpje?) niet leuk gevonden wordt? Het gaat toch helemaal niet om de persoon in kwestie?
    Maar om de geboorte zelf? Het begin van een nieuw leven...?
    Ik blijf het een mooie filmpje vinden! Heb het net weer bekeken:)

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb het ook met gemengde gevoelens bekeken. Dat schreeuwen van pijn ging me wel door merg en been hoor, misschien juist omdat ik zelf heb meegemaakt dat het pijn doet en je er toch echt doorheen moet. Wat een oerervaring is dat toch.

Maar waar ik me best een beetje naar over voel is over de verstoring van wat voor mij een waanzinnig intiem moment is geweest en waar ik echt zo min mogelijk anderen bij wilde hebben.
    Filemon haalt het kind er uit (kan dat wel zomaar, moet je daar niet voorzichtig mee zijn ivm de draaing die zo'n kind maakt?), knipt de navelstreng door (samen met de vader, maar toch), en loopt met het kind in z'n armen terwijl het de nieuwe wereld in zich op neemt. Ik ben blij dat mijn dochter alleen mij en mijn vriend 'in zich op heeft gezogen' die eerste minuten en alleen de vk en zuster heel even met haar bezig zijn geweest. Verder alleen wij als ouders.

Ik weet niet hoe het met dat meisje is en waarom mensen die haar kennen het niet zo'n leuk filmpje vinden (heeft ze er spijt van gekregen ofzo?), maar ik moet er niet aan denken dat dat intieme moment van de geboorte door meer dan de hoogstnoodzakelijke mensen zou worden bijgewoond. Maar ja, ieder z'n ding!

T is wel een prachtig kereltje! En ik neem aan dat de ouders heel bewust gekozen hebben voor de tv-opname.

En toch voel ik me een voyeur die ergens naar heeft zitten kijken wat ze niet had moeten zien...

5. Saaya

Saaya Niet meer actief

punt is dus, als je de hele aflevering kijkt weet je dat hij van te voren uitgelegd heeft gekregen en geoefend heeft bij de vk ;)
    Hij wist dus precies wat ie wel en niet mocht, en deed het onder begeleiding. Net als de eerste keer voor studenten verloskunde dus..

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Toen het op de tv was zat ik al te kijken met tranen in mijn ogen, en nu weer hoor! Ik vind het heel erg mooi om te zien!

(ben bang dat ik iets meer te keer ging tijdens mijn bevalling, dus vond haar nog redelijk rustig)

7. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    jaaa das toch dat stukje van try before you die?
    Geweldig Filemon met zijn handen op zijn oren en als de kleine er eenmaal uit is helemaal hyper de pieper... Tis dan net een jack russel in menselijke vorm whahahahaha

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik zeg niet dat ik het filmpje niet leuk vindt
    ik vindt het een erg mooi filmpje moest er zelfs van huilen zo mooi
    heb het wel 5x bekeken

waarom die andere meisje het niet leuk vindt weet ik niet

Deel Deze Pagina