ik kijk ieder middag naar de gilmore girls om ong. 13u 13.30 op net 5 en nu zie ik net dat dat niet meer komt vanaf vandaag? iemand enig idee?
ik kijk hier altijd maar zie nergens niks meer staan http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/rtl ... _6,_net_5/
volgens mij komt het idd nog wel in de avond anders is het wel jammer ook al zijn het aflevering die we al kennen
het kwam om 19.00 uur op net5, maar zie net op hun site dat er momenteel geen uitzendingen zijn. jammer
gilmore girls is weer vervangen voor ER, kunnen ze niet gewoon 1 programma uitzenden in plaats van om de paar weken te wisselen!?!
ik ben eigenlijk wel blij dat gilmore girls er niet meer op is, want het kwam zelfs een tijdje 2 keer daags, en dan bedoel ik niet herhaling van de dag ervoor. Ik heb alle aflveringen nu al zo vaak gezien. Denk dat er niet genoeg kijkcijfers waren, net als wat voor gilmore girls kwam, desperate housewifes, hebben ze er toen ook al zo maar afgegooid.Daar keek ik wel naar, en gooien ze er ook zo af ER is er ook al weleens op geweest, maar is al even geleden.