filmpje bewegende buik: beweegt dat echt zo erg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Terese, 9 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

bij mij begint ze nu met die bewegingen :D echt leuk maar ook eng tegelijk haha

2. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    ik heb dit ook vaak, dat de kleine zich zo druk beweegt, maar nu wordt het toch wel pijnlijker vooral als ie zich met het kontje tegen me ribben aandrukt. :confused:

patricia

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Waaaaah gaaf zeg! En ik ben al helemaal blij als ik een heel klein beetje m'n buik zie 'ploppen' ;)

Ben benieuwd of het bij mij straks ook zo goed te zien is!

4. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ja hoor ik had dat ook, valt bij sommige nog wel mee moet ik zeggen.
    Wat gevoel betreft het valt wel mee hoor ik vond het een grappig gevoel.

liefs
    Jet

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij mij beweegt het ook zo, maar alleen als ik plat op bed lig.

6. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Dan valt het meer op denk ik, omdat je buik dan wat platter ligt.
    Ik zie dan precies hoe ons kindje ligt, meestal zit er dan een bult rechts van mijn navel.
    Vanmorgen was ons kindje druk met z'n koppie aan het bewegen, toen zag en voelde ik rechts boven mijn navel elke keer een rond bolletje bewegen. Ook grappig!

Het is bij mij nog niet zo erg dat de voetjes en handjes eruit springen, maar dat komt wellicht nog wel. Trapjes, schopjes en porren worden steeds krachtiger.

Ik vind het tot nu toe vooral leuk, helemaal niet eng of pijnlijk!

Groetjes, Wendy

7. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

8. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Kimberly die kon er ook wat van het was soms gewoon niet leuk meer dan deed het echt heel veel pijn ze danste de hele boel bij elkaar

9. missyb

missyb Niet meer actief

met hoeveel weken kun je dit zien?

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik mis het ook wel als ik het zo zie, bij mij ging het net zo :D
    Bij mij was het met 20 weken dat het zo extreem werd, maar met 15 weken voelde ik het al...

11. Terese

Terese Fanatiek lid

Volgens mij is dat een rechterarmpje. Je kunt die elleboog zien. Volgens mij lligt de baby dan ook met het hoofdje links.

12. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh ja, was dat harde schoppen en draaien helemaal vergeten. Maar als ik dat zo weer zie, mis ik het wel, al was het af en toe best pijnlijk :(

13. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Heel herkenbaar, en eigenlijk wel een goed idee om het te filmen moet een kijken of dat lukt nu in de laatste weken nog. Hier ook van die druktemakertjes in combi met een erg dunne buikwand. De kleintjes van mij draaide zich ook tot op het laatst nog keihard om, dat was af en toe wel schrikken maar pijnlijk vond ik het niet. Nu krijg ik van deze regelmatig een voet in mn zij gedrukt en dat is hetzelfde gevoel alsof je hard gekieteld wordt in je zij jullie kennen het wel, maar dan van binnenuit dat is eigenlijk best gek

Maar kan nu niet meer wachten tot ik de kleine live kan aanschouwen hoor hoe leuk de bewegingen dan ook zijn live zijn ze toch leuker ;)

14. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij mij vanaf ongeveer 32 weken, maar echt heel hard vanaf week 35 ofzo.

15. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    bij mij begon het ook rond die periode, dat je het steeds heel goed kon zien.

de laatste week zwangerschap kreeg ik twee een harde trap in mijn ribben dit was wel erg pijnlijk.
    verder vond ik het altijd heel mooi om mijn buik zo te zien bewegen. en deed het geen pijn. het was een raar gevoel.

liefs mamsie

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hahaha, en die 4kante buik ken ik ook. Oh, wat kan ik nu ineens n heimwee krijgen, zeg...

Deel Deze Pagina