Filmpje! Dit gebeurd er dus wanneer....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik heb een stukje van het filmpje gezien, niet afgekeken, vond het te misselijkmakend. Er waren hier wat meiden die het er over hadden of het kindje overleden was of niet..
    Maar ik mag aannemen dat dit een filmpje is dat in scene is gezet als waarschuwende boodschap?
    Er werd toch ook in de auto gefilmd..
    Als mensen dit filmen en niet ingrijpen, en gaan staan kijken hoe een kindje langzaam dood gaat, dan ben je neem ik aan net zo schuldig als de moeder..
    Het is verschikkelijk dat dit echt gebeurd, maar dit filmpje lijkt me in scene gezet.. (hoop ik)

2. megacarls

megacarls Niet meer actief

Het is inderdaad in scene gezet.
    Je ziet op een gegeven moment dat het kindje stopt met ademhalen, even later breekt er iemand de auto open, wordt er gereanimeerd en haalt de ambulance het kindje met loeiende sirenes op. Mijns inziens een open einde. Het gaat om het bewust worden van het gevaar, of het kindje het haalt of niet is niet aan de orde, het is in scene gezet. Het gaat erom dat dit vaak voorkomt (in de US?) en daarbij zijn beide scenario's mogelijk, komen beide voor. Allebei is vreselijk.
    Ik moest het filmpje juist afzien toen ik begonnen was. Moest zien dat het goed kwam met het jongetje. Achteraf had ik gewild dat ik mijn eerste gevoel had gevolgd, nl: NIET KIJKEN!!

Deel Deze Pagina