Wat ontzettend mooi gemaakt, het verwoordt helemaal jullie gevoel en emoties. Fijn dat je zoveel steun kunt vinden in zo'n zelf gemaakte film over Sterre*. Dat liedje, Fly van Celine Dion vind ik ook zo mooi, met gevoel gezongen, ze zong het voor haar overleden nichtje Karine. Sterkte.
Tuurlijk wil altijd helpen, was mijn eerste zelfgemaakte filmpje en nog lang niet zo mooi als die van jou rach, maar gaat ook om het gevoel wat erbij zit. Heb de filmpjes van Jaylie ook nog aan mijn man laten zien, hij vond haar ook prachtig en heeft het niet droog kunnen houden, van hem moest ik jullie veel sterkte wensen. En wat een mooi idee zo'n doosje, wil jullie allemaal enorm veel sterkte wensen.
Rachje, ja ik vind het heel fijn alles op een speciale plaats te bewaren. Ik denk dat ik het ook doe als een soort bewijs. Voor veel mensen waren onze twins nog niets, maar als ik in dit doosje kijk zie ik het bewijs. aura, wat knap van je dat je jullie filmpje op You tube hebt gezet. Heel mooi! Wij hebben trouwens het nummer van fly als achtergrond muziek op de site van onze twins. Dikke knuf Naatje