Ineens veel en beter slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door megamuts, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Ons manneke is een ander ritme aan het krijgen. Hij slaapt ´s ochtends nog een uurtje en dan ´s middags meestal 2 uur en sinds 2 dagen slaapt hij na het eten door tot de volgende morgen 6u. Eerst was dit tot 7 á 8 uur toen hij nog een laatste fles kreeg (rond 20:00uur) die dronk hij ook altijd leeg.
    Hopelijk gaat straks wat langer slapen want 6u vind ik wel erg vroeg.

Hoe is dat bij jullie gegaan?

2. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Elian slaapt overdag altijd redelijk, ligt eraan wat we voor de dag in de planning hebben. Sinds hij een maand of 4 is slaapt hij eindelijk door de nachten maar nu wordt hij iedere morgen ook weer om 6 uur wakker.. Hij ligt er meestal rond 20.00/20.30 in na zijn laatste fles.

Pfff... je dagen zijn wel lekker lang maar het is wel érg vroeg hoor... Hoop dat het wat beter gaat als hier de lange Zweedse nachten weer beginnen! ;)

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij zijn nog niet zover met Jesse, maar onze oudste zoons hebben het ook gehad, het is altijd even moeilijk, als ze naar een slaapje minder gaan. Maar het gaat echt beter met een paar weken.

Misschien kun je z'n middagslaapje wat later proberen te krijgen? Door hem af te leiden, misschien nog even naar buiten even wandelen, of iets geks doen, zoals springen, gekke liedjes zingen, maakt niet uit wat, als het hem nog maar even wakker houdt.

En dan 's avonds precies hetzelfde. Ik zou hem bv na het eten niet gelijk in bed leggen, Of na het eten in bad doen.

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb dit ook met Sanne. Ze slaapt nu s'morgens van half 9 tot half 10, normaal was dit tot 11 uur. s'Middags van half 1 tot 2 uur, was eerder van half 1 tot 3 uur. s'Morgens is ze nu opeens om 6 uur wakker en soms ook 5 uur/half 6, ik vind dit ook erg vroeg. Ze gaat s'avonds tegen 8 uur/half 9 in bed. Later in bed leggen helpt niets. Het zal wel een fase zijn.

Deel Deze Pagina