jaja het onderwep zegt het al... heeft iemand wel eens zelf een klambo gemaakt? ik vind die dingen in de winkel zo belachelijk duur! Was bij de babysuperstore geweest maar ik ga echt geen 130 euro uitegeven voor een klamboo belachelijk! pff en ze hebben vaak de kleur niet die ik zoek! Turqoise! iemand een idee hoe dat moet?
denk dat je gewoon even goed moet afkijken in een winkel, je hebt bij bouwzaken wel van dat flexibel buis, daar zou je zo'n ring van kunnen maken, en dan met muskietennet (tulle of hoe je dat schrijft) bij een stoffenwinkel ff snuffelen. ik heb ze ook wel eens in het vierkant gezien, misschien is dat makkelijker te maken.. in elk geval heel veel succes, ben benieuwd naar het resultaat! groetjes sim
haha, ga ervoor! ik zal ook even wat struinen over het internet, ik maak graag dingen zelf van goedkoop materiaal, dus 't is meer dan een hobby van me en ik ben altijd blij als ik iets maak waar ik dan weer heel wat euro's mee bespaar! leuke inspiratie haal ik altijd uit de ariadne bladen! hou je me op de hoogte?
jep doe ik! haha heb er zin in in dat geknutsel de frutsel! hihi wil als ik de klamboo zelf maak ook graag de lamp zelf maken! dus nog meer gefreubel!
ik heb bij van asten babysuperstore in tilburg een turqouise klamboe gekocht voor maar 39.95 dus dat vond ik nog wel meevallen ik was ook niet van plan om over de 100 euro een klamboe te kopen en na lang zoeken had ik deze dus gevonden. Maar heb zelf nog nooit een klamboe gemaakt.
Bij de ikea hebben ze witte klamboes voor ongeveen 5 a 10 euro. Die kan je dan zelf verven in de wasmachine... ik heb er zelf eentje gekocht in het lila, kostte 30 euro, vond ik ook nog wel meevallen...
ik heb er zelf eentje gemaakt. ik had een metalen ring, en daaromheen heb ik een rand gemaakt van cremekleurige veloursstof. een brede rand. daarboven heb ik een punt gemaakt die met een lus aan het plafond te bevestigen is. en dan met een mooie vitrage achtige stof die je rimpelt in de klamboe. ik vind het geweldig geworden. ik zal een dezer dagen eens fotos maken van het kamertje. ik heb ook de aankleedkussen hoes zelf gemaakt. en vanmiddag 2 kruikezakken. en de bekleding van de wieg
Hier staat een turqoise klamboe op,hij kost nog wel 50 euro...en helaas niet vierkant http://www.babywizz.nl/index.php?cPath= ... 47fa269cb8 Deze kost 135 euro...maar wou 'm wel effe laten zien http://www.ikenik.nl/shop/product_info. ... ts_id=1052 Deze kost maar 11,95! weer geen vierkante,maar wel errug mooi! http://home.hetnet.nl/~knip99hen/detailok737t.htm Heb ook geprobeerd info te zoeken over zelf maken,maar kon niet echt iets vinden. :x Maar denk niet dat dat zo moeilijk is,gewoon proberen als je deze niks vind! good luck!
tnxx lucia, die van 12 euro is niet te duur..... ennuh die dure had ik ook al gezien joh! er bestaan echt van die juweeltjes! ik ben ook bij e babysuperstore in tilburg geweest maar vind 40 euro best veel geld maar dat komt omdat ik er zelf nog vlinder op wil maken en misschien nog kraaltjes ofzo dus dat moet er dan ook bij geteld worden
Leenbakker hebben ze 1 goede kleur maar daar hangen van die beertjes aan en die passsen niet bij het geheel... de rest vand e baluwe zijn allemaal niet de goede kleur blauw.. helaass ikea weet ik nog niet maar hoerboeven wel de tip zelf een witte turquoise te wassen dus das ook een goed idee!
heb een leuke site! http://home.hetnet.nl/~r.j.mooy/klamboes.htm oh echt smelt smelt, bij die witte! ben nog even verder aan het struinen hoor!
@sim.. die witte heb ik ook al gezien heb er de foto van gepikt om hem idn na te maken! hihi zo hadden ze in tilburg nog meer leuke!
ik heb ook nog wat voor je gezien in de ariadne van najaar-winter. ik heb daar zelf ook al vele leuke ideeen uit nagemaakt. ik heb een foto gemaakt uit het blad, als je het leuk lijkt post ik de beschrijving die er bij staat hoe je het kunt maken, ziet er overigens niet moeilijk uit en de stof kun je natuurlijk zelf uitzoeken groetjes sim
ik heb n fel oranje gekocht bij de xenos, met n kroontje erop (wel rond), voor 15 euro, als ik me niet vergis. (wel 1,5 jr geleden) Maar ik wil je wel waarschuwen, dat je die klamboe toch weer weg moet halen wanneer je kindje gaat graaien of draaien. Giulian was 6 wkn toen ie draaien kon en toen sliep ie nog in de wieg. Als je kindje draaien of graaien kan, dan kan je kindje zich in de klamboe wikkelen (lekker licht stofje natuurlijk) en dan zou je kindje kunnen stikken. Onze klamboe ligt nu ongebruikt op zolder.