Haha geweldig, ik zou ze als moeder bedolven onder 100 kusjes, zo lief Zo grappig ook dat de 1 steeds moet lachen tussen door. En die ander maakt op het einde ergens een groots gebaren door helemaal door zijn knieen te gaan. Ben wel benieuwd waar ze het nou eignelijk over hadden
Ben ik nou de enige die dit absoluut niet grappig vind? Die kinderen imiteren de ouders die blijkbaar heel vaak in het bijzijn van de kinderen ruzie maken en elkaar schoppen. Kinderen van die leeftijd verzinnen dit soort dingen niet hoor.
huh .. Dat is echt nonsens ... Mijn neefjes (ook een tweeling) doen dat ook tegen elkaar..en geloof mij die imiteren NIET hun ouders. Mijn zoon maakt ook wel eens grootse gebaren in de huiskamer. Daarbij gilt hij er ook behoorlijk bij en brabbelt hij alsof hij boos is! Maar om nou gelijk te zeggen dat hij dat kopieert van mij of papa, nee dat niet!
Ja ik meen het echt. Kinderen van die leeftijd leren alles door te imiteren. Die twee staan tegen elkaar te schreeuwen, handgebaren te maken en zogenaamd te schoppen. Dit is echt geen kinderlijk gedrag. Als die twee alleen kinderlijk gedrag zouden tonen dat bij hun leeftijd past hadden veel mensen het maar een saai filmpje gevonden. Maar die twee vertonen volwassen gedrag. En dat vinden we nou eenmaal erg schattig en grappig. Sla ieder psychologie boek over kinderen open en je zult lezen: kinderen imiteren de eerste jaren alleen maar. Ze verzinnen dit gedrag echt niet uit zichzelf.
Wat een geweldig filmpje, leuk die twee! Een kennisje van mij heeft ook een tweeling, die hadden ook helemaal hun eigen taaltje waarin ze met elkaar communiceerden, moeder begreep er vaak ook niets van, maar zelf begrepen ze elkaar prima.
Hier heb ik vanmiddag de Nederlandse versie van gezien. Daarin staat een ondertiteling. ik lag dubbel. Ik ga hem gelijk opzoeken!!
@koekeloerie: jemig! @Dinah, er zijn natuurlijk veel meer invloeden dan de invloeden van de ouders. ze gaan misschien wel naar een kdv en spelen met kindjes. Ik vind het een onterechte conclusie en een belediging voor de ouders van deze kindjes.
Wat een onzin zeg!! Jouw kleine kinderen 'schreeuwen' en gillen nooit? En als ze dat doen, hebben ze het DUS van jou geleerd? Ooit gehoord van het ontdekken van eigen stem(geluiden) en minder controle over de hoogte en intonatie van eigen stem bij babys en dreumessen? Of van de 'tweelingentaal'? Dit is zo'n absurde reactie dat ik er niet eens zinnig op kan reageren Oh, ik bedenk me toch iets.... oh my god, stel dat ik zulke mensen tegenkom op straat? Die zien dan dat mijn kinderen elkaars sokken uittrekken in de wagen, en elkaar dan mee op het hoofd slaan. Want ja, mijn man en ik maken natuurlijk ook ZO ruzie en dat kopiëren ze van ons Over het gillen maar niet te spreken...
haha geweldig dat filmpje.. Naast me zit een dreumesje druk mee te praten.. wawawawawawawawa........ uh huh.. Mijn zoontje staat ook wel eens druk te 'discusseren' met zijn pop of tegen de hond ofzo, maar kan je garanderen dat ie dat niet van ons heeft.. Man is toch nooit thuis om fatsoenlijk ruzie mee te maken. volgens mij ontdekken ze hun eigen stem.. En stel dat ze het gedrag wel kopiëren. Misschien gaan ze naar een KDV? Gastouder? En halen ze het daar vandaan. Vind het nogal wat om het gelijk op de ouders af te schuiven.
Oh god, hilarisch! Heel slecht maar ik moest wel lachen om die ondertiteling van Koekeloerie. Had hem beter niet kunnen kijken, m'n buik doet zeer van het lachen (ben zondag geopereerd) straks even aan vriendlief laten zien.