Weten jullie hoe ik een bestand kan veranderen. Ik heb bijv nu een .m4a bestand en dat wil ik veranderen in .m4r Als het goed is is het gewoon een kwestie van de een wissen soort naam wijzigen en de andere intypen maar als ik op naam wijzigen klik dan krijg ik de bestandsnaam ik moet dat.bla bla kunnen veranderen
je kunt niet zo maar een bestandsformaat aanpassen in de naam (dat zou betekenen dat je een foto in een geluidsbestand zou kunnen wijzigen alleen door de naam te wijzigen.) Misschien heb je hier iets aan: how to convert m4a to m4r on windows? (iphone ringtone) MACK THE KNIFE en anders even op Google zoeken met "m4a naar m4r" Succes
bedankt meid maar Mijn engels is zoooo vreselijk slecht vandaar dat ik er zelf niet uit kom heb dit gevonden: Je kan niet zomaar MP3 naar M4R veranderen, want dat zijn compleet verschillende codecs. Je kan wel M4A naar M4R veranderen, want die zijn hetzelfde. Dus als het origineel een MP3 is deze eerst (in iTunes) naar een M4A omzetten/importeren en dit bestand kan je dan gewoon veranderen in M4R of M4B of wat je bedoeling er ook mee is. Volgens mij zit er voor de iPhone ook nog wel een beperking aan hoe lang de ringtone mag zijn (30 seconden ofzo?) maar dat weet ik niet zeker. Dit kan je ook in iTunes regelen door bij het omzetten van een MP3 naar M4A de start- en stop-punten van het nummer tijdelijk aan te passen. Ik heb het bestand al van mp3 naar m4a kunnen veranderen in itunes en ook het max aantal secondes aangepast nu de laatste stap nog veranderen in m4r
hier ben ik mee bezig Eigen ringtones op de iPhone - iPhoned.nl en dan ben ik onderin bij stap 8 er staat oval Verander de extensie van .m4a naar .m4r, dus nummer.m4a wordt nu nummer.m4r MAAR HOE??? of is het zo makkelijk dat daar geen uitleg bij staat en ben ik nou gek?
Oh sorry, ehm...hoe ver ben je nu gekomen? Ik lees inderdaad dat je m4a naar m4r kunt omzetten door de naam aan te passen. Als dat alles is dat je nog moet doen, klik dan met rechts op het bestand en klik op hernoemen en verander het deel achter de punt naar .m4r
ik ben nu bij stap 8 er staat geen hernoemen optie tussen als ik rechts klik alleen naam wijzigen maar dan kan ik dus de extensie niet veranderen
naam wijzigen bedoelde ik ook, daarmee moet je zowel de naam als het deel achter de punt kunnen wijzigen
nee dan krijg ik alleen de naam vroeger zag je ook het gedeelte achter de punt maar nu zie ik dit niet meer maar ik heb het ik wist niet dat dat extensie heette heb op extensie veranderen gegoogled 13 juni 2005, 14:08 in bijv. de verkenner extra - mapopties - weergave - extensies voor bekende bestandstypen verbergen vinkje weghalen
Gelukt! er was iets niet goed gegaantijdens het activeren? synchroniseren van de iphone dus heb alles opnieuw gedaan