Filmpje: jongetje wil niet nog een zusje!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 29 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hahaha, gelukkig niet!

Ik heb het filmpje overigens al uitgezet voor de vader zulke dingen begon te roepen, dus daar heb ik niets van meegekregen.. Voel ik ook de behoefte niet zo toe, eigenlijk ;)

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Nee kan ik me voorstellen..
    Daar mis je ook niet veel aan :p

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dat jongste meisje is wel uber cute "a baby" en "Bye camera" :)
    Dat jongetje vind ik maar irritant, en hoe de vader het toelaat tsja.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jaaa, ik ben toch wel een beetje lief he.. :p

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.812
    19.082
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zo, die had van mij een enkeltje strafmuur gekregen. Hoewel, je kunt het hem ook weer niet kwalijk nemen dat die ouders er zo slecht mee omgaan. Een kind heeft recht op zijn emoties en daar heb ik ook helemaal geen moeite mee. Maar zoals hij door blijft gaan is gewoon overdreven en irritant. Die l_l de behanger van een vader had z'n prioriteiten even op orde moeten hebben en zijn camera weg moeten leggen om gewoon met dat jongetje in gesprek gegaan.

6. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik vond het wel smakelijk om te zien, en ook heel begrijpelijk dat hij gehoopt had op een broertje.
    En ach, hij komt er echt wel overheen hoor, dat hij 3 zusjes heeft.;)
    Later kunnen ze hier allemaal gewoon om lachen.
    No big deal.
    Sommige reacties hier, vind ik wel een beetje overtrokken.

7. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    zielig. Ik had hem niet zo geconfronteerd ook. Dit is een grote teleurstelling, hij hoopt waarschijnlijk al jaren op een broertje zo te zien. Hij mag ook best wat troost en begrip krijgen. Lullig. Kan mij wel voorstellen hoe rot hij zich voelt.

8. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk is het mannetje intens verdrietig.. hij had gehoopt op een broertje, na 2 zusjes. Vader versterkt deze wens nog eens en vervolgens worden zijn teleurstelling en emoties keihard uitgelachen door de personen die er juist voor hem zouden moeten zijn. Als je je kind daarom gaat straffen of zijn emoties gaat afkappen ben je naar mijn idee ook fout bezig. Het is een kind, geen volwassenen en hij mag best verdrietig zijn dat wat hij had gehoopt niet uitkomt

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vind zijn reactie best begrijpelijk. Veel jongetjes willen liever een broertje. Mijn eigen zoon begon ook hard te huilen toen hij hoorde dat hij een broertje kreeg. Hij wilde juist heel graag een zusje. Hij was ongeveer even ontdaan als dit jongetje de eerste minuut. (de rest heb ik niet gekeken). Dus wij hebben hem getroost. Uitgelegd dat je niet kunt kiezen, dat een broertje ook leuk kan zijn en verder bewust laten gaan. Hem rustig de tijd gegeven om eraan te wennen.

Die vader zegt al binnen een minuut, you have the same reaction I had. Dat vind ik gruwelijk. Ook als ouder mag je best even slikken als je het andere geslacht krijgt als gehoopt, maar dat je dat zo uitspreekt vind ik ongelooflijk.

10. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Misschien hadden ze hem beter moeten voorbereiden dat het ook tegen kon vallen?
    Ik vind het wat overdreven dat je op zo'n leeftijd zo moet reageren. (hij is aan 't wisselen, dus geen kleuter meer)
    Ik zeg niet dat hij niet teleurgesteld mag zijn, maar ik vind het een beetje té..
    Ik denk dat zijn zusjes het zwaarder hebben met hem, als hij met 3 zusjes. ;)

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aggut, het arme jochie. Die had enorm gehoopt op een klein baby broertje.

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wat sneu, ik begrijp alleen niet dat die vader doorgaat met filmen ipv hem aan te spreken op zijn gedrag. Hij mag best verdrietig zijn en dat uiten, maar na een minuut zou ik hem toch even streng toespreken, want sneu of niet, hij krijgt nou eenmaal een zusje en geen broertje.

overigens moest ik wel lachen toen vader zei: `dat was precies wat ik zei `haha volgens mij bedoelde vader dit ook als grapje.

Deel Deze Pagina